nieuw vliegtuigje

wat voor accu wil je erin gooien? op de site staat:

prop: 11x6 (5cell lipo)

voor een grotere prop heb je dus meer watt nodig.

wat je ook kan doen, is gewoon 2 3s lipo's in serie leggen (dan krijg je dus 6s)

ook opletten dat je accu genoeg C heeft en ook genoeg Amperes

(het lijkt allemaal zo makkelijk:p)

er komt gewoon een 3s in, rond de 2200 mah, misschien iets meer.
ik denk ook rond de 25c :wink: trouwens, een beetje ervaring met het uitkiezen van lipo's en een setup enzo heb ik wel:wink: ik vlieg al een paar kistjes electro

stijn

(off topic)

ik wil niet zeggen dat je er geen ervaring mee hebt, maar dat er toch stiekem veel bij komt kijken om een goede set-up te kopen ;)

(on topic)

:S waarom kan ik nergens meer emoticons vinden :S

yeah, begrijp ik :wink: ik ben trouwens bang dat dit kistje toch nog net iets te veel gaat kosten:(:oops:

waarschijnlijk een ander kistje dus:mad:

stijn

yeah, begrijp ik :wink: ik ben trouwens bang dat dit kistje toch nog net iets te veel gaat kosten:(:oops:

waarschijnlijk een ander kistje dus:mad:

stijn
Als je zoekt in de categorie van ongeveer 300 tot 400 gram vliegklaar dan ziet het prijskaartje er aanzienlijk vriendelijker uit en dat hoeft echt niet een slome parkflyer te zijn.;)

haha nee begrijp ik :wink:
ik vind 300/400 gram toch net iets te weinig, het liefst wil ik er ook op de club mee kunnen vliegen als er redelijk wat wind staat. windkracht 3/4 ofzo
dus ik zoek wel een kistje van 650+

stijn

ne helaas:( ik kan ook niets vinden van de mosquito, maar ik vind hem er leuk uit zien. vooral de prijs/grote :wink:

stijn

hier zijn nog wat meer foto's van de mosquito:

L69012a.jpg

L69012b.jpg

L69012c-1.jpg

stijn

tja, om heel eerlijk te zijn, denk ik toch voor een brandstoftoestel te gaan. ik heb gewoon te weinig geld voor een electro. misschien dat ik een baantje neem, maar daar moet ik wel tijd voor hebben.

stijn

tja, om heel eerlijk te zijn, denk ik toch voor een brandstoftoestel te gaan. ik heb gewoon te weinig geld voor een electro. misschien dat ik een baantje neem, maar daar moet ik wel tijd voor hebben.

stijn
Afgezien van andere nadelen van een brandstoftoestel elektro is gewoon goedkoper als je maar niet te veel wilt.;)
Te weinig tijd voor een baantje?
Daar worstel ik al 45 jaar mee.:D

Laatst bewerkt:

stijn

Je kan ook een toestel bij Hobbycity bestellen, want de dollar is laag dus de kosten vallen wel mee.

Ik heb 2 weken geleden deze Hobbycity Online R/C Hobby Store : Edge 540T ARF .25e 98% $89.95 besteld met Turnigy motor en regelaar en een paar props, dit allus samen met verzendkosten omgerekend 122,- euro

Back