Nieuw Zwevertje

• Topicstarter Topicstarter burnb
  • Startdatum Startdatum
tja das waar natuurlijk....

:offtopic:

BTW..wil niet heel nieuwsgeirig overkomen ( wat ik nu natuurlijk wel ben ;) )
maar waar gooi je de easy eigenlijk van het duin af....ik ken niet zo heel veel goede hellingplekken in NL

Als je richting kijkduin gaan heb je vast wel een plekje toch? en anders bij de langerveldseslag ( richting lisse ) of naar de maasvlakte

Laatst bewerkt:
bedankt voor de tips! Volgens mij zal nieuw kopen weeral eens te duur zijn! Ik ga dan toch maar voor 2dehands gaan, als ik een lege 2dehandse vind voor weinig zal ik die kopen en verder bouwen of een met servo's enz... dan wordthet zo een.

volgens mij zal ik twijfelen tussen een cularis, die easyfly XL(?), een andere mss?

Ik heb een berichtje gepost in gevraagd forum.

Ik laat hier nog wat weten, vragen over wat men mij aanbied!

Kijkduin woon ik dichtbij ..... ik ga ook vaak richting hoek van holland....
Ben niet zo heel mobiel :( dus hou het graag dichtbij...
Thnx in iedergeval

Kijkduin woon ik dichtbij ..... ik ga ook vaak richting hoek van holland....
Ben niet zo heel mobiel :( dus hou het graag dichtbij...
Thnx in iedergeval

nog even off topic: wat dacht je van het grote veld bij het einde van de A4 (bij schipluiden)
Is weliswaar geen duin maar je kan er mooi vliegen.

Google Maps

Gr

Laatst bewerkt:
Ik heb een berichtje gepost in gevraagd forum.

Ik laat hier nog wat weten, vragen over wat men mij aanbied!

Ga ook eens zoeken op het Belgische equivalent van Marktplaats (dat is er toch wel denk ik?). Daar staan vaak zwevers op van mensen die van alles hebben gekocht maar het toch te moeilijk of niet leuk vinden. Met wat geduld, zoeken en advies van iemand met verstand van zaken vindt je vast wat moois.

mja, alleen die mensen willen alles te samen verkopen... heb de sites al wat doorzocht hoor! :D

Back