B
bochie
Guest
sorry dat ik al die vragen stel, maar waar kan ik beter terrecht met al mijn domme vragen
groeten
groeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
schitterend, fantastisch, gewoon te gek, je hebt duidelijk modelbouw en modelbouw, maar het werk dat je daar levert is meer dan top, ik hoop dat ik je fotomateriaal mag gebruiken de komende maandenJoop.O.H. zei:Beste Bochie
Hier onder mijn link hoe ik mijn duikboot heb gebouwd,ben begonnen met platen schuim.
http://home.planet.nl/~oldeh030/
Als je weinig of geen ervaring in modelbouw hebt ga dan eerst een bovenwaterbootje bouwen anders kan het op een teleurstelling uit draaien.
Gr.Joop
raf zei:hallo alain
waarom zouden het domme vragen zijn?????
zeebrugge ???? da riekt naar zeewater
als er ook maar iets van zout in het water zit vergeet het dan maar met je duikboot
max 10 cm onderwater en weg ontvangst
niemand denk er aan maar Bv de maas bevat zout
in de walen kieperen ze dat daar is das ergens een afvalproduct van de een of andere chemieindustrie
hebben ze eindelijk ook eens door gekregen in brussel dat ze eigenlijk geen zout moesten aankopen in het buitenland om de wegen ijsvrij te houden maar ja de aanbestedingen waren reeds gedaan.
wat die bajonetsluiting betreft
kijk op de site van norbert brugge daar kan je elke maat bestellen als je maar over genoeg geld beschikt
groeten raf