nieuwe accu

• Topicstarter Topicstarter jurgenb1
  • Startdatum Startdatum
J

jurgenb1

Guest
mijn acccu van mijn graupner microjet ranger is een beetje versleten.
en dus wil ik graag een nieuwe kopen.
Mijn oude accu:
Lipo 7.4v 800mah

mijn vraag was dus of je een accu kunt kopen die mijn heli ook aan kan die langervliegt de oude accu vloog 15 min ong.

p.s is dit een goede nieuwe accu: http://aerotronic.nl/nl/lipo-batterijen-44/lipo-accu-7-4v-800mah-22c-jst-925.html
volgens mij niet:P maar zou leuke prijs zijn.
ik moet een lAkku LiPo 2/800 hebben maar die zijn rond de 35 euries is er een goedkopere optie?

Laatst bewerkt door een moderator:
@JurgenB1,

De lipo op de site van jouw link lijkt mij geen probleem. Er staan overigens meer 2 cel +/- 800mA lipos.
Voor deze prijzen zou ik het zeker proberen. Probeer zo netjes mogelijk met die lipos om te gaan (niet te ver ontladen en laden met balancer en max 1C) en met 2 accus voor 30 euro plus verzendkosten kun je een leuke hoeveelheid vliegminuten kopen.
Succes, Jan

oke bedank maar maakt het niet uit voor me lader als ik meer mah heb?
en ook heb ik ontdekt dat mijn vorm van me accu een beetje vreemd is
https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=4492.07 hij is een beetje lang werpig en dat moet de nieuwe dus ook zijn omdat hij in een soort slee word geschoven

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je accu meer mAh (dus meer capaciteit) kan je met een grotere stroom laden.
Als je lader de maximum laadstroom van je accu niet halen kan is er nog niets aan de hand alleen gaat het laden dan wat langer duren.;)

oke bedankt. maar nu wilde ik deze bestellen: Hyperion G3 CX - 2S 850mAh (25C)

maar alles is opzich wel goed maaaaar... de dikte is ong 4 mm de dik
dus weet iemand een accu te vinden die ongeveer de zelfde afmetingen heeft maar iets dunner?

sorry beetje onbeschoft ...
Inderdaad, niet zoals het hoort, ook wel bekend als ´topic hijacking'. Waarom zouden dezelfde forumlezers in deze discussie het antwoord wel opeens weten? Geef dan de onderhavige discussie een schopje zodat die weer in beeld komt. Veel beter om onderwerpen gescheiden houden.

Back