even voor mijn broer :
Hallo..
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe accu’s voor mijn helikopter en (depron) vliegtuig. Ik wil deze accu’s graag goedkoop hebben. Ik heb ervaring met hobbycity, maar met de accu’s kom ik er maar niet uit welke ik nu moet hebben.
Voor mijn helikopter ben ik opzoek naar een accu met deze specificaties (tenminste dit stond op de oude accu)
LI-PO Battery 800mAH – 7,4 volt – 10c discharge – 50 gram
Het moet een accu zijn met deze aansluitingen: (klik)
Voor mijn vliegtuig ben ik dan ook opzoek naar een accu.
Ik heb deze Art Tech(budget) setup. En ik wil hier ook mee blijven vliegen!
Motor:
(klik)
Snelheidsregelaar: (klik) (Let op! Die van mij heeft andere aansluitingen voor de accu maar daar kom ik zo op)
Specificaties van de accu die ik nu heb:
LI-PO Battery 900mAH – 7,4 volt – 10c discharge – 50 gram.
Is het hier mogelijk dat ik een groter aantal mAH kan, zodat ik langer kan vliegen?
Dit is een accu met deze aansluitingen: (klik)
Zouden jullie mij kunnen helpen met de juiste accu’s?
P.s. Het liefst moeten de accu’s ready to use zijn, en niet dat ik er aan moet solderen,
Hallo..
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe accu’s voor mijn helikopter en (depron) vliegtuig. Ik wil deze accu’s graag goedkoop hebben. Ik heb ervaring met hobbycity, maar met de accu’s kom ik er maar niet uit welke ik nu moet hebben.
Voor mijn helikopter ben ik opzoek naar een accu met deze specificaties (tenminste dit stond op de oude accu)
LI-PO Battery 800mAH – 7,4 volt – 10c discharge – 50 gram
Het moet een accu zijn met deze aansluitingen: (klik)
Voor mijn vliegtuig ben ik dan ook opzoek naar een accu.
Ik heb deze Art Tech(budget) setup. En ik wil hier ook mee blijven vliegen!
Motor:
(klik)
Snelheidsregelaar: (klik) (Let op! Die van mij heeft andere aansluitingen voor de accu maar daar kom ik zo op)
Specificaties van de accu die ik nu heb:
LI-PO Battery 900mAH – 7,4 volt – 10c discharge – 50 gram.
Is het hier mogelijk dat ik een groter aantal mAH kan, zodat ik langer kan vliegen?
Dit is een accu met deze aansluitingen: (klik)
Zouden jullie mij kunnen helpen met de juiste accu’s?
P.s. Het liefst moeten de accu’s ready to use zijn, en niet dat ik er aan moet solderen,
Laatst bewerkt: