Nieuwe Align pre-painted canopy's voor de 450/600

Ben ik even blij dat ik dan de lichte heb besteld, vind hem mooier en is volgens mij ook beter zichtbaar dan donker geel.

Ziet er mooi uit Peter!
Wel heel houden natuurlijk! ;)

Prima foto trouwens, ziet het metalic goed in het blauw!

Groet,
Tjerk ;)

Die V2 komt volgende week/dit weekend ook op voorraad bij een van mijn nederlandse sponsors (zie onderschrift), ik zal eens vragen of hij deze gespoten kapjes ook niet kan bestellen.

Cheers,

Richard

Dflyer zei:
Hoi Amstel76

Ziet er super uit, hoe ziet het eruit als ie in de lucht hangt ? Duidelijk genoeg ?

Grtz,
Dirk
Ik heb daarnet dus even 5 packs leeg gevlogen. De kap is echt enorm goed zichtbaar in vergelijking met de witte plastic canopy die ik had. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik "hem even kwijt was". Ook is nose in veel prettiger, het zwart en geel geeft een aardig contrast waar het eerst alleen maar een witte punt en en rotordisk was. Ik heb hem ook aardig ver weg gevlogen en was geen enkel probleem, zeker nu er een zonnetje staat en deze op de canopy valt.

Mooi, dat is goed nieuws!

Ik heb ook een nieuw kapje gekocht, maar dat is gewoon de witte fibre kap met een zwarte carbon canopy. Ziet er wel heel mooi uit, maar voor het visuele aspect maakt het weinig uit met de standaard kap.

Met zon is het niet zo'n probleem, maar met grijs weer is het soms idd een beetje moeilijk te zien hoe die nou eigenlijk "hangt".

Ik heb ook een nieuw kapje gekocht, maar dat is gewoon de witte fibre kap met een zwarte carbon canopy. Ziet er wel heel mooi uit, maar voor het visuele aspect maakt het weinig uit met de standaard kap.

Met zon is het niet zo'n probleem, maar met grijs weer is het soms idd een beetje moeilijk te zien hoe die nou eigenlijk "hangt".

Gewoon even spuiten, heel simpel!!

- Gladschuren met waterproof schuurpapier 1000 (helemaal!! incl. ruitje)
- ruitje afplakken
- spuiten met fluor kleuren... of wat je leuk vind!
- afplakband eraf en aflakken...

Totaal kost je ongeveer 2 uurtjes!!

Resultaat: (dit is wel met 2K blanke lak afgelakt, maar resultaat is hetzelfde ongeveer)
IMG_0268.JPG

Finnetje spuiten is ook heel fijn, gewoon opschuren, spuiten met witte filler/onderlaag, kleur erop.. aflakken en KLAAR!!

Cheers,

Richard

Back