Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb daarnet dus even 5 packs leeg gevlogen. De kap is echt enorm goed zichtbaar in vergelijking met de witte plastic canopy die ik had. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik "hem even kwijt was". Ook is nose in veel prettiger, het zwart en geel geeft een aardig contrast waar het eerst alleen maar een witte punt en en rotordisk was. Ik heb hem ook aardig ver weg gevlogen en was geen enkel probleem, zeker nu er een zonnetje staat en deze op de canopy valt.Dflyer zei:Hoi Amstel76
Ziet er super uit, hoe ziet het eruit als ie in de lucht hangt ? Duidelijk genoeg ?
Grtz,
Dirk
Ik heb ook een nieuw kapje gekocht, maar dat is gewoon de witte fibre kap met een zwarte carbon canopy. Ziet er wel heel mooi uit, maar voor het visuele aspect maakt het weinig uit met de standaard kap.
Met zon is het niet zo'n probleem, maar met grijs weer is het soms idd een beetje moeilijk te zien hoe die nou eigenlijk "hangt".