Nieuwe auto start niet

Als geld geen rol speelt waarom een Acme en nu een Carson?

Koop dan direct een Xray buggy oid.

17 jaar? OK dan! Dat zijn de beste klanten als geld geen rol speelt: huur mij in en ik zorg dat jij voor een vriendenprijsje een prima rijdend autootje hebt! Ik zorg dat ie start, stel hem af, zorg dat ie goed rijdt en poets hem ook nog! Wat wil je nog meer! PM me maar!

ik heb nu ongeveer iets meer dan een liter nitro erdoor op fabrieks instellingen alleen hij valt steeds als ik rem of gas lost tussen het rijden door slaat ie uit en word heel erg heet.

ik heb nu ongeveer iets meer dan een liter nitro erdoor op fabrieks instellingen alleen hij valt steeds als ik rem of gas lost tussen het rijden door slaat ie uit en word heel erg heet.

Ik weet niet of je iets van dyslexie of iets in die richting heb.

Zo niet, zou je dan a.u.b. wat meer gebruikt willen gaan maken van leestekens?

Hoe je nu berichten plaatst is zeer vervelend lezen, laat staan begrijpen.

Ik ben zelf ook geen wonder in nederlands, maar ik probeer er altijd zo duidelijk mogelijk verhaal van te maken.

Het is niet om je te beledigen, maar om je te helpen. Ik kan namelijk vaak je zinnen niet volgen en dan is hulp geven vrij lastig als je iemand niet begrijpt.

Wat is heel heet? De motor moet zo rond de 120 graden zijn; dat betekent dat je je hand verbrand als je de koelkop vastpakt... Als hij heter dan 120 graden wordt zal je de hoofdsproeier wat verder open moeten draaien (de 'motor rijker' zetten)
Als hij uitslaat bij het remmen moet je de stationair schroef wat verder naar binnen draaien totdat de motor netjes blijft draaien als je remt.

Maare: huur mij nou in! Voor 25 euro per uur plus onkosten vergoeding kan ik jou de kneepjes van het afstellen wel leren! En geld speelt bij jou toch geen rol, dus doe dat nou maar...

Nederlands is niet al te moeilijk alleen de spelling.

En nee ik heb geen dyslexie ik type vanaf me mobiel. En die toetsen zijn
Te klein daarom

Maar dat autotje valt uit als ik het gas loslaat en of rem of als ik hem omdraai.

trim opnieuw afstellen en haal de luchtfilter eraf (motor staat gewoon uit)en kijk als je remt of de gasschuif dan iets verder dicht gaat... zoja bijstellen en stationair toerental hoger zetten....

Laat bart die auto afstellen voor je.
Is goedkoper dan aan de verkeerde naalden zitten.
De meeste beginners slopen een motor door eigenwijsheid of verkeerd advies. Jij hebt al een motor gesloopt, houdt het er bij 1 en leer luisteren naar je motor, afstellen is een vak. Heb je het een keer gezien valt het wel mee.
Een goed afgestelde motor heeft max 1 a 2 tikjes nodig op de hoofdnaald afhankelijk van het weer.

Dit is ook op mn telefoon getyped, heb ook geen kleine handen. Het kan wel netjes. ;)

oke ik zal hem een bericht stuuren ik zal ook wel een filmje op youtube zetten met wat ik bedoel van dat ie steeds uit gaat

Volgens mij woont Bart toch ergens in Groningen? Zal inclusief de reiskosten (35 cent per Km?) wel een aardige factuur worden.

Wat valt er te zien aan een motor die afslaat. de oplossing is al gegeven of de stationair omhoog of even bij bart brengen. ben je overal vanaf en als geld echt niet uitmaakt komt bart ook nog wel langs bij je hoor.

Effe kijken:
212 Km a 0,35 = Eur 74,20
3 uur rijden a 25,00 = Eur 75,00
10 minuten afstellen, 50 minuten instructie a 25,00 = Eur 25,00
Subtotaal Eur 174,20
19% BTW: Eur 33,10
Totaal: Eur 207,30
Schijntje, lijkt me.

Back