Nieuwe (?) borstelloze regelaar... iemand ervaring mee?

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Ik heb 'm net gevonden op een of andere Taiwanese webshop.

Een absolute prijskraker, maar zou ie ook motoren kunnen aansturen?

afb18714.jpg

http://www.aero-nuts.com/product_in...d=215&osCsid=e0e9ff394aebbc165cc2f608b67a09b5

Verder, op dezelfde site, nog een koopje gezien...

afb18715.jpg

http://www.aero-nuts.com/product_in...d=222&osCsid=e0e9ff394aebbc165cc2f608b67a09b5

Heeft iemand deze jongens ooit gezien???

Op rcgroups is er niks over te vinden. :(
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van deze regelaar voor cdrom motoren? Je komt veelal de cc phoenix tegen, maar zou deze ook voldoen? Ik zie niet in waarom niet, maar misschien iets met de timing enzo :?

met die prijzen ga ik nog over op brushless :D

Groeten Daniël

ja dat is wel jammer en ze hebben alleen brushless regelaars :(

Ik wou hem meteen bestellen maar dit gebeurde er:
No shipping available to the selected country, please contact us info@aero-nuts.com to confirm the shipping rate.
Dus even het mailtje terug afwachten en dan weet ik meer.

KOKAM 2000 HD 11.1 volt, $60.. da's ook niet duur ;) Als we weten hoe we daar kunnen bestellen doe ik mee ;)

Op die site staat een mooi 3d toestelletje voor US$19.74 . Ik wilde dit gelijk bestellen maar helaas de EMS porto kosten zijn US$27.95. Aangezien de portokosten de kostprijs van het model ruim overtreffen heb ik er maar vanaf gezien.
Voor kleine spulletjes die in een enveloppe kunnen is de porto stukken goedkoper

panlau van Aeronuts.com zei:
If you have any questions in the future, feel free to contact us.
If you order some small product.... ESC, MOTOR, SERVO etc. I can ship it to you by Airmail-Small Packet.
The postage will be so much cheaper.

Thanks,

PanLau
www.aero-nuts.com
pan@aero-nuts.com

Een klein pakketje is nog te betalen want dit kreeg ik als mail terug:
by EMS (Under 500g delivery to NL)
US$22.1
by Airmail-Small packet (40g delivery to NL)
US$0.9 + US$ 1(Posst pack) + US$1.77 (Registration)
Dus €3,67 en dat is nog te doen. Ik heb wel een klein probleempje, iemand anders was ingelogd op mijn naam en heeft hier gelukkig niets mee gedaan maar mij ingelicht.

ja, is een interessante site. De align lipo's die op de site staan hebben volgens mijn berekeningen ook de grootste capaciteit per euro. :wink: (dit als je tevreden bent met 6C natuurlijk...)

Niels

Ik heb een 25 A regelaar besteld voor €27.57 via Paypal, hij verstuurd hem morgen, maar dat duurt daar nog maar een paar uurtjes want het is daar midden in de nacht en toch reageert hij meteen, volgens mij slaapt hij op zijn toetsenbord.
@ Tadango
Ik vlieg ook alleen met Kokam en Polyquest, maar als je het goedkoop wil houden en niet boven de 8 C komt dan is het misschien wel wat, maar ik spreek niet uit ervaring.

Ook ik heb inmiddels contact gehad met deze leverancier en heb een aantal afspraken gemaakt.
Waarschijnlijk zijn de producten van het merk ELE Model binnenkort via onze site te koop! Wel moet onze eerste order een aardig bedrag zijn, dus als er mensen interesse in producten hebben.. Neem dan contact met ons op voor prijzen. (klik www button!)

groetjes,
Marijn

Dat zal mooi wezen want deze man verkoopt goedkope artikelen

Raffie,

Ik denk eerder andersom, je betaalt gewoon heel veel voor zo'n Hacker doosje en kleurtje. Met een beetje geluk gaat ie bij Hacker eerst nog ff door een extra kwaliteitscontrole voordat ze er hun prijskaartje op plakken.

Rick

Back