Nieuwe datum-indoorheli Rotterdam, DONDERDAG 9 NOVEMBER!!

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Cees Kraaijeveld, 13 feb 2006.

  1. Ja,Ja,
    En m'n Trex moet ik thuis laten :?: :?: :?:
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Alvast een tip voor diegenen, die alleen maar komen kijken: vliegenmepper meenemen en meppen naar alles, dat GROEN is en te dichtbij komt. Wij komen in ieder geval kijken (en Niek's vliegkunsten kennende naar alle waarschijnlijkheid ook meppen :evil: ).
     
  3. Cees Kraaijeveld

    Cees Kraaijeveld

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    333
    Locatie:
    's-Gravendeel
    Parkeren: het middelste van de 3 hekken is open, je kunt hierdoor het schoolplein oprijden (kijk uit bij de betonnen bakken...). De ingang naar de sporthal is rechts achteraan.
     
  4. Cade

    Cade Guest

    Jammer dat ik dit net pas lees anders was ik zeker gekomen! Bah, balen! :( Ik kwam juist naar het forum om te vragen wanneer er weer in deze prachthal gevlogen werd omdat de laatste keer erg lang geleden was (eind maart?). Donderdag komt mij in ieder geval perfect uit! Wanneer is de volgende keer? Dan ben ik zeker weer van de partij. Moet toch eens echt leren vliegen met m'n E-Sky Honey Bee FP2 :) Daarnaast heb ik de laatste keer nog gevlogen met m'n 7,4V Li-ion accu's terwijl ik nu met een 11,1V 3 cellen lipo accu vlieg. Heb dus behoorlijk wat meer vermogen maar heb dit in de huiskamer nog nooit echt goed kunnen uittesten...
     

Deel Deze Pagina