Nieuwe duikbootdag?

Hallo mannen;
Al die nieuwe vaardagen voor de duikboten zijn zeer goed,moet zo zijn ook ,maar is het niet mogelijk om eens zo'n dag te organiseren meer naar het zuiden van Nederland-grens Belgié?
In Belgié zijn er ook duikbootvaarders,hier op het forum ook,die graag naar zo'n dag willen komen,maar de duikbootdag van dit jaar is toch ruim 330km enkele reis van mijn deur!Beetje ver hé?
Is het niet mogelijk om iets meer naar het zuiden te organiseren,veel mensen zouden ermee tevreden zijn.Er zijn veel geinterresseerde mensen
in de omgeving van Brussel en Antwerpen!
Groetjes
:wink: Marc

Beverwijk ligt voor mij een stuk zuidelijker dan winschoten/pekela's
en zeker zuidelijker dan Heerenveen :wink:

Maar er zijn toch ook wel belgische initiatiefnemers die het
voortouw kunnen nemen?

Ahoi,

In 2004 jaar heeft Raf (met de MYCL) nog een weekend georganiseerd voor de duikboten in Hengelhoef. Vorig jaar was er wel een grijze-schepen dag en dit jaar staat wederom een duikbotendag op het programma. Of het doorgaat weet ik niet, want het is erg stil vanaf Raf.

Jos

hoi;
Het is juist dat wat het probleem is,iedereen doet iets en vergeet de andere mensen!
Vroeger waren er hier grote verenigingen en wedstrijden voor modelboten genoeg,maar nu gebeurd er niets meer,iedereen is altijd druk met zijn eigen belangen,maar zien niet in dat de sport/hobby op zich aan het doodbloeden is.
En dat is nu juist het jammere aan de zaak,we zijn maar 2 kleine landjes met de zelfde taal, dezelfde hobby,en toch werken we nog altijd van elkaar weg!

Groetjes

Marc

Is het de afstand? Mischien is het mogelijk om een overnachting te regelen.

Ik zit zelf ook in een druk verenigingsleven.
De eerste is de hengelsport en de tweede is mijn werk. :roll:
Om nog meer sociale "verplichtingen" om de hals te halen
is het vrouwtje niet blij mee :| :|
En die moet ik toch ook gelukkig houden, daarom zit ik niet bij
een modelbouwclub.

hallo

er komt in 2006 geen duikboten weekeinde
in 2008 zien we dan wel weer

groeten raf

Back