CL carrier
In Memoriam
Van mijn cluppie MVA, nog bedankt voor je moeite Ben, vernomen dat voor het in de hand houden van de door de overheid te verwachten drone overlast, er EU-wijde regels gaan gelden, inclusief registratie, certificaten en examens.
Alle informatie waar ik toegang toe heb doorgenomen, ik kan dus niets vinden over lijnbesturing.
Maar ik kan er volgens mij wel last hebben, bijvoorbeeld met verzekeringen en aansprakelijkheid of het moeten doen van een examen.
Is het iemand van jullie bekend wat dit allemaal inhoudt voor lijnbesturing en of "onze" belangen behartigd worden?
Want nu worden we nog geen eens aan het lijntje gehouden, we bestaan niet voor de regelbedenkers, toch?
Of vallen we buiten alles omdat wij een een soort van "vliegeren" doen?
Graag jullie visie.
MVG
Max
Alle informatie waar ik toegang toe heb doorgenomen, ik kan dus niets vinden over lijnbesturing.
Maar ik kan er volgens mij wel last hebben, bijvoorbeeld met verzekeringen en aansprakelijkheid of het moeten doen van een examen.
Is het iemand van jullie bekend wat dit allemaal inhoudt voor lijnbesturing en of "onze" belangen behartigd worden?
Want nu worden we nog geen eens aan het lijntje gehouden, we bestaan niet voor de regelbedenkers, toch?
Of vallen we buiten alles omdat wij een een soort van "vliegeren" doen?
Graag jullie visie.
MVG
Max