Ga dan alvast maar mailen want als je hem bij onze spaanse vriend besteld, is hij gegarandeerd open gemaakt en zegt hij dat er dat op de site bij staat.
Voor hem mooie extra inkomsten.
Fatshark is hier al van op de hoogte ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga dan alvast maar mailen want als je hem bij onze spaanse vriend besteld, is hij gegarandeerd open gemaakt en zegt hij dat er dat op de site bij staat.
Voor hem mooie extra inkomsten.
Heb de Attitude in NL gekocht, perfecte bril. Groot voordeel is breedte instelling lensjes, en occulairs. Headtracker zit er ook in, nog niet gebruikt. Was 300 euro.Is er iemand die een advies heeft voor het aanschaffen van de fatshark. Ik zit te twijfelen welke van de 3 ik zal aanschaffen. De attitude is nu uit en schijnt fantastisch te zijn. Maar wat vinden jullie en zouden jullie adviseren
Heb de Attitude in NL gekocht, perfecte bril. Groot voordeel is breedte instelling lensjes, en occulairs. Headtracker zit er ook in, nog niet gebruikt. Was 300 euro.
Gebruik hem op 3 kisten, met een GoPro3 Black, Canon SLR camera, Fatshark camera.
oke ja ik wil hem ook met de go pro gaan gebruiken. Is headtracking handig. De meeste fealing heb je natuurlijk in de vingers
Hoe is de resolutie van de bril? Bevalt die goed?
En 300 eu is niet duur hobbyking vraagt dat ook zon beetje waar heb je hem gehaald
Hier ben ook ik erg benieuwd naar. Heb hem ook daar besteld dus vandaar.Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met de terugroepactie van de Dominator V2.
Van Electronicarc heb ik helaas nog geen bevestiging gekregen dat dit eind juli gaat gebeuren.
Productie van de HD staat weer op de handrem, blijkbaar zijn er problemen met de afstand van het oog naar lens waardoor het beeld wazig kan zijn.
V2 is wel gewoon in productie.
Ondertussen maken ze helemaal niets meerheb ondertussen maar een oude dominator besteld duurt nog wel een paar maanden denk ik zo