Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Vandaag mijn Dominator V2.2 getest (is terug van zijn upgrade vakantie in Sevilla :P) met mijn Syndrone F4.
Wat een geweldige bril zeg. Super helder beeld. Zelfs de ruis was al mooi om naar te kijken :D

Vandaag mijn Dominator V2.2 getest (is terug van zijn upgrade vakantie in Sevilla :P) met mijn Syndrone F4.
Wat een geweldige bril zeg. Super helder beeld. Zelfs de ruis was al mooi om naar te kijken :D

Klopt, beeld is echt geweldig!:worship:

Static.gif

Dan kijk ik liever zonder bril+ruis .. naar die SYN-F4 !!
Goeie maiden Bas ;-)

No Kidding: zelfs de ruis is scherper
Zie je elke keer als alles aangaat

Maar echt avondvullend vermaak is ruis niet nee :)

Haha, die ruis is inderdaad ook maar even mooi :P
Liever uiteraard een mooi graslandschap om over te crossen :D

En natuurlijk af en toe even kijken naar die prachtige SYN F4

Via iphone met hdmi aan te sluiten?

Ik ben benieuwd of de nieuwe versie ook is te gebruiken voor een dji phantom vision plus. Want het beeld gaat via wifi naar mijn iphone of ipad en als ik de fatshark via hdmi hierop kan aansluiten dan zou ik toch beeld moeten hebben?

Misschien als je 'gewoon' de aankomende 2.4 ghz module in de bril zet, werkt het?
Dan moet je weten op welk kanaal die DJI uitzend.

Hier mijn eerste fpv vlucht met de Dominator v2.2 [URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien als je 'gewoon' de aankomende 2.4 ghz module in de bril zet, werkt het?
Dan moet je weten op welk kanaal die DJI uitzend.
Hmmm, dat gaat niet werken. Hij stuurt het via wifi naar de telefoon. Dus niet analoge video.

Maar de dom zou wel gewoon beeld moeten krijgen via hdmi (naar mijn weten).

Ik lees her en der dat de opgenomen beelden die gemaakt zijn met de DVR van de Dominator v2.2, kunnen afgespeelt worden op de bril zelf. Kan iemand mij vertellen welke knoppen hiervoor moeten ingedrukt worden want dit lukt mij niet.

je moet onder de bril eerst dat schakelaartje switchen
je maakt dan de 5.8 frequentie uit

dan duw je op het rechter knopje 2sec (ledje gaat aan)
dan duw je nogmaals 1sec op het rechter knopje

klaar .. je zit nu in het menu

Back