Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Readymade RC

Maar die hebben nu geen stock meer.
Even neuzen bij Getfpv die is ook wel okee.

My GetFPV order is in limbo state since 17th!!! The order from RMRC already in Amsterdam... Looks like they do have lots of things in stock. ;)))

Edit (27/12): Its moved a bit after a week!!! :)

Laatst bewerkt:
Ikzelf vlieg ook met een Vtx op 2.4ghz (1W), een homemade Biquad antenne op de Rx zorgt voor een goed bereik. Daarnaast heb ik mijn spectrum zender omgebouwd naar Rlink UHF systeem. Ik heb enkel last van storingen als ik vlak boven of naast de biquad antenne vlieg. Ik heb alreeds cloverleaf antennes geprobeerd alsook een combinatie van clover en biquad. Maar gewone stick op de Vtx en biquad opde Rx geven toch het beste signaal. Nadeel is dat ik af en toe de biquad moet verdraaien van richting om zo binnen de beam te blijven vliegen. Hier een filmpje van een range test, waar je duidelijk ziet dat bij close range de storing erg is en na een tijdje kom ik ook even naast de beam te zitten :Skylark Trace OSD & Fatshark Dominator V2.2 DVR t…: http://youtu.be/qReKpHQ4Q_o

Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk is dit geen goede plek, het is te druk en er lopen ook kinderen.
Soms om even wat te testen ga ik er wel heen. +/- max 25 minuten

Ik ben niet zo handig met de video bewerkings software.
Kan jou de bestanden wel toesturen om dat te maken?

Youtube downgrade echt enorm

Heb je PM gestuurd. Je kan de filmpjes naar mij sturen.

Ik upload DVR beelden altijd in 720p voor beste kwaliteit. Dat komt wat mooier over vind ik, maar blijft altijd gecodeerd. Maar ja tussen 5.8 en 2.4 gaat het meer om de glitches die je krijgt enz

Top, ik stuur ze vanavond of morgen naar je toe. Zit nu te lannen met wat vrienden.

Dan stuur ik :
2510mhz
2370mhz
en een met 5,8ghz

Ik had zelf het idee dat die 2370mhz minder storing had dan de 2510.

en eigenlijk effe flink achter obstakels door.

daar zou de 2.4 duidelijk voordeel moeten opleveren

Vandaag weer gevlogen met de mini op 2.4 ghz.
Ik heb verschillende tussenliggende kanalen geprobeerd maar de beste zijn 2370 en 2510. De rest heb ik al heel erg snel wifi storing.

Vreemd genoeg, neem ik alles op met de interne DVR. En ik weet niet waarom maar de dvr lijkt het beeld wat te verbloemen. Sommige storingen die ik in de bril zie, zijn vrijwel niet te zien op de DVR. Dat geeft een vertekend beeld.

Ik denk ook dat het meespeelt, dat het beeld in de bril dusdanig goed en scherp is, dat je werkelijk alle storingkjes ziet.

Heb ook geprobeerd het signaal wat te blocken

Laatst bewerkt door een moderator:
Back