NIEUWE FG MONSTERTRUCK

• Topicstarter Topicstarter NOVA ROSSI
  • Startdatum Startdatum
N

NOVA ROSSI

Guest
ik was even aan het kijken op internet bij die duise sites en kwam
de nieuwe monstertruck van fg tegen.........WOOOOOOW 8O wat een beest egt een vet ding eindelijk een hele grote monstertruck :P
en gelijk sparen.Maar zijn er mensen die deze monstertruck al hebben?
en wat vinden jullie van deze monster truck?
afb5648.jpg

afb5649.jpg

afb5650.jpg

ahaha ik ben ook al aan het sparen ik wou eerst een marder kopen maar toen ik deze zag phoe wat een vet ding

dat ding is allang niet meer nieuw hoor, iemand van rcrc heeft er 1 in bestelling staan, en de eerste filmpjes zijn al te vinden op inet.

waar kan je die filmpjes vinden

link er anders even een paar

bvd

hoe lang is deze al bekend dan?
en jah filmpjes zouden leuk zijn

Ik weet niet of ik hiernaar mag linken (delete maar als et niet mag en sorry als et niet mag :P )

http://www.rcpics.net/img/32453

http://www.rcpics.net/img/32438

En de kerel die op rcrc.com zit, zit hier ook op dit forum ;)

Kzat eerst ook te twijfelen tussen de FG MT en de FG Marder, maar ben toch voor de Marder gegaan omdat ik anders te lang meost wachten, en achteraf ben ik er super blij mee dat ik niet op de FG MT heb gewacht(ik vind de wegligging niet echt fantastisch, en hij blijkt niet echt goed off-road te kunnen rijden, maar dat weet ik neit zeker omdat ik dat maar via via heb gehoord ), maarjah tzijn gewoon keuzes die je maakt :D

oooow man zaalig :) hij wheeliet zelfs :) een achteruit zou leuk zijn :)

Die achteruit kun je vergeten , want het is gewoon een Marder met een ombouwsetje voor grote wielen en een andere kap.

is er eigenlijk ook geen andere tandwielen set voor de mt ? want anders kan het toch niet ? want je hebt een verschil van diameters moet dit dan niet gecompenseert worden door andere tandwielen ?

het is gewoon een omgebouwde marder, dan zullen de tandwielen van de marder die nu tekoop zijn ook wel passen.

Die filmpjes komen trouwens bij FG zelf vandaan. Dus de kans dat ze al in het wild rond zwerven is zeer klein. Ik las trouwens ook dat de 4x4 ombouwset voor practies alle auto is , behalve de Monster truck.

corvette zei:
Die filmpjes komen trouwens bij FG zelf vandaan. Dus de kans dat ze al in het wild rond zwerven is zeer klein. Ik las trouwens ook dat de 4x4 ombouwset voor practies alle auto is , behalve de Monster truck.
:O:O vet!! zullen ze ook legaal zijn op uh circuit alleen ik denk dat het niet gaat passen op een evo4 ofzow

weird :? :? dat het niet zou passen op de mt :evil: ! hij is toch hetzelfde als de marder

De eerste aankondigingen van de MT zijn al ruim 5 jaar oud :D
En de nieuwste auto die ze bij FG hebben is de Evo 6, maar het duurt nog even voordat die uit is :(

Evo 6? Wat is dat voor onzin?

Pre-order inderdaad, van die MT.

Ik wilde mijn evo-04 ook reeds in maart/april dit jaar bestellen, gelukkig heb ik dit niet gedaan en heb ik mijn evo01 weer volledig aangepast...

Hij is overigens nog steeds niet uitgeleverd, de evo04.... Telkens weer iets anders. 2weekjes misschien.

De Evo6 is onzin als je niet op de hoogte bent :wink:
Ik heb gehoord dat er een aantal fouten in de evo4 zitten, en de makers bij fg hebben al een eerste proefmodel van een evo6

Back