nieuwe flux welke lipo?

• Topicstarter Topicstarter denizz
  • Startdatum Startdatum
Ga iemand anders in de maling nemen, driekwart van mij Lipo's zijn van Turnigy. Waarom zijn ze kapot? Naar mijn mening omdat de hardcase flinterdun is. Die van de Team Orion, Turnigy Nano-Tech en Gens Ace zitten beduidend beter in elkaar.

Denk dat je dat bij zelf doet , nu heb je het weer over de behuizing, eerder zei je :

Gezien, had 2 Turnigy's binnen 20 ladingen kapot. De Team Orion is de oudste accu hier en heeft er minstens 70 lading op zitten. Ik heb het verder niet over rijtijd.

:hammer:

Tis maar hoe je het " bekijkt"

ok dan komt het dus ook wel rond de 150 maar ik moet er nog 2 bij bestellen... wat raden jullie mij aan prijs kwaliteits verhoudingen ik ben net begonnen met electro en gelijk een savage flux haha best duur maarja ik ben gestopt met baja savage vliegt alle kanten op hahaha maar wat raden jullie mij aan als ik er nog 2 bij wil 3s ??
Je kan heel best 3s Turnigy's nemen. Neem echter niet de 25c die je eerder zijn aangeraden, die krijgen het zwaar in de Savage. Neem iets in de richting van 35/40c.

welk zijn dit ee linkje aub klinkt mischien lui maar niet zo bedoeld nieuw in de electro wereld

Tis maar hoe je het " bekijkt"
Nou idd, ik heb idd gezegd dat de Turnigy's bij mij eerder de geest hebben gegeven dan de Team Orion.
Waarom? Ik heb nogal wat afgebasht, en ja, er vliegen af en toe wel eens wat accu's in de rondte.
De Team Orion heeft dat een aantal keer overleeft, twee Turnigy's hebben dat niet overleeft (het ligt ook maar net aan de impact, maar als je de 2 naast elkaar legt voel je wel welke de betere hardcase heeft).
Zeg ik hiermee dat de Turnigy's bagger zijn?
Nee! Want voor de prijs van 1 Team Orion heb je 4 á 5 Turnigy's.

EDIT: ff voor de topicstarter, Wees niet bang want de Savage heeft hele mooie batterijvakjes!!!

Laatst bewerkt:
doen jullie bij het laden eigenlijk ook op schrijven hoeveel hij geladen heeft hoelang je erme kon rijden en hoeveel hij geladen heeft enz? houden jullie dat bij van de lipos

doen jullie bij het laden eigenlijk ook op schrijven hoeveel hij geladen heeft hoelang je erme kon rijden en hoeveel hij geladen heeft enz? houden jullie dat bij van de lipos
Ikke niet, heb ze alleen gelabeld zodat ik ze kan 'identificeren', Heb hier 6 liggen die identiek zijn.

ja ik heb ze genummerd maar ik hoorde dat sommige mensen ze bij houden kwa laden enz enz enz maar die link die jij stuurde komt savage egt tot zijn power? ik vind wle dat de savage moeilijk te besturen is hahaha instand wheelys en saltos das wel mooi natuurlijk hahaha

Je hebt idd mensen die graag statistiekjes enzo bijhouden, ik ben daar niet zo van. Ik laat de lader en de cut-off van de ESC hun werk doen en ik rijd gewoon lekker.
Die LiPo's uit de link zijn 40c en kunnen de Savage zat voorzien. Je hebt ze ook nog van 35c maar gek genoeg zijn die €15 duurder, dus zeker de 40c kiezen. Meet je wel je accuvakjes ff op om er zeker van te zijn dat ze passen.

wat-een-lipo-en-hoe-gebruik-je-die

Laatst bewerkt door een moderator:
ga ik zeker doen hahah ik vind electro rijden nu al leuker als met mijn baja veel flexibeler sneller enz enz

rolf word er veel gereden in zwolle? ik zit in wezep in het leger net overgeplaatst daarheen even wat info als je willt aub en is et weekend? soms doordeweekS?

ik zag het al zaterdagen.. das bet rot voor mij weekend is verllof op een zondag zou het beste uit komen haha maar die datums hebben jullie niet zag ik

De officiële meetingdagen staan op dit moment idd op zaterdagen. Er zijn ook zat jongens die ook wel op zondag rijden, je kan best een keer een balletje opgooien wie er zondag mee wil rijden.

Specificaties van deze accu:

Minimale capaciteit: 4900mAh
Configuratie / opbouw: 3S1P / 11.1v / 3Cell
Constante ontlaadstroom: 25C
Piek ontlaadstroom (20sec): 50C
Maximale laadstroom: 2c
Gewicht: 408g
Afmetingen: 139x47x35mm
Balanceer plug: JST-XH
Accustekker: Dean Connector

dit goede accus voor een savage flux?

Back