Nieuwe FMS: Beta 8.1

opgepast, deze interfaces werken niet onder windows XP, en nog wat versies, ze werken wel onder win9x.

Verder is er ook nog een probleem met ATI kaarten en FMS.

Kris

Nee, Alexander,

Nu alvast leren vliegen.
In de zomer lekker solo in het zoonnetje vliegen.
Simulator is natuurlijk lekker om door de week te oefenen, wat je in het weekend gaat doen..

Gerben

ik ben het eens met gerben, zoek nu iemand die ook zo gek is om met wat minder weer je te helpen op het veld en gebruik de sim voor savonds door de week.

de meeste ervaring komt toch van het echte vliegen, het meeste plezier ook :lol:

voordeel is dat je dan straks in het seisoen als het drukker word, lekker met de rest mee kan vliegen !

kris_geusens zei:
opgepast, deze interfaces werken niet onder windows XP, en nog wat versies, ze werken wel onder win9x.

Verder is er ook nog een probleem met ATI kaarten en FMS.

Kris
Als je even de moeite had genomen om het linkje ( http://www.heliguy.com/nexus/fmsinterface.html ) te bekijken voor je zegt dat het allemaal niet werkt:
site zei:
IMPORTANT INTERFACE NOTES: This cable is not supported by default in Windows 2000 or Windows XP. Howegver Deon van der Westhuysen has created a program called PPJOY for you to install that will allow this interface to work with Windows 2000 and Windows XP. PPJOY will allow many various controller interfaces to work as virtual joysticks in Windows which means the interface can be used in other games too!

met een toetsenbord vind ik het moeilijker want je kan niet een beetje sturen, alleen volle uitslagen..
mooi vliegen is daarom ook bijna onmogelijk....
Ik vind het zelf alleen niet te vergelijken met echt vliegen........
maarja het begin is er...

als je in het echt ook kan vliegen kan je het op de pc ook heel makkelijk, maar andersom niet?!?!?!?

euhh.......
big_grin.gif

Hallo ik reageer een beetje laat maar ik ga in de vakantie ( zit nog op school ) ga ik even naar Vliegclub valkenburg . Ook een van die dagen ga ik dan denk ik ook een vliegtuigje kopen .
Dan wil ook ook mischien op een club al een lesje nemen !!
En ik hoop dat ik lekker in de zomer al kan vliegen

Gr Alexander

kris_geusens zei:
@ Satoer: ik spreek uit ervaring. zelfs met PPJOY niet aan de praat te krijgen op mijn systeem.

Kris

Hoe heb je je printerpoort ingesteld staan in de bios?
Wijzig dat eens, misschien gaat het dan wel werken.

mohammed zei:
als je in het echt ook kan vliegen kan je het op de pc ook heel makkelijk, maar andersom niet?!?!?!?
De simulator is gewoon een leuke, en goedkope manier om je voor te bereiden op het echte werk. Het is geen vervanging van, en kan zodoende ook nooit exact hetzelfde zijn als in het echt. Het is dus verstandig een sim te zien als middel om bekend te worden met de besturing middels sticks, om vervolgens in het echt, echt te leren vliegen. :D

jonathan zei:
Zijn er ook mensen die FMS 8.1 hebben proberen te gebruiken met een gamebird?
Ik heb namelijk problemen met de aansturing. De gamebird is voor de rest goed ingesteld, en zie bij het calibreren de uitslagen ook bewegen, maar als ik vervolgens wil vliegen wordt er niet gereageerd op de knuppelbewegingen. :roll: (WinXP SP1)
Met 2.0 Beta 7 had ik dit probleem niet. :roll:
Klein schopje voor wat aandacht. Zijn er ook mensen die dezelfde problemen ondervinden als ik? Ik heb eigenlijk alle oorzaken al weten uit te sluiten, behalve FMS zelf. :roll:

PPJoy en de printerpoort werken niet echt lekker samen. De FMS Pic interface wel :) Wel wat lastiger maar goed.

Ik heb XP en PPJoy werkt geweldig! Zo kan je met een transmitter interface (gemakkelijk zelf te maken met 1 weerstand en 1 transistor) op de paralelle poort ook bijv. RealFlight besturen.
Marc.

Hallo,

Weet iemand of er inmiddels voor het ati radeon probleem al een oplossing is gevonden?

Groeten, Hans.

Wel TITA, ik heb gisteren de laaste Beta versie van de FMS site gedownload en geinstalleerd, en wonderwel, hij doet het met mijn ALDI (met Radeon 9600 kaart) PC. Nu alleen nog iets vinden om mijn zender erop aan te sluiten en dan zal het wel lukken denk ik, ik ben al blij dat ik met FMS kan vliegen onder de 7 meter ;-)

Kris

Hallo,
Wat voor kleur schaduw hebben hebben jullie?
Die van mij zijn wit....
FMS BETA?? bij mij staat er Alpha in de laatste versie....
Waar hebben jullie die dan gedownloaded????
Ik vind het trouwens nog steeds een marionnetten karakter hebben, die sim....Maar leuk voor beginners :lol:

Back