Nieuwe GoPro: HD HERO2

Kan ik mijn GoPro zodanig aansluiten op mijn ontvanger dat ik van beneden af kan op de sluitersknop drukken voor foto's te nemen?
Indien wel hoe moet dit?

Ik denk dat je dan zelf moet knutselen en dmv een servo slangetje en stangetjes iets moet fabriceren om het knopje in te drukken.

Over de nieuwe GoPro zelf, ik heb hem vandaag voor het eerst aan boord van een vliegtuig gehad, de beeldkwaliteit vind ik zeker netjes!

Laatst bewerkt door een moderator:
Een aantal posts terug had ik al iets gezegd over mijn probleem met de knoppen op mijn gopro. Ik weet niet of dit normaal gedrag is of ik em beter onder garantie weer naar de winkel doe. Kunnen jullie even kijken naar dit filmpje en kijken of de jouwe hetzelfde doet?

Of mss zelf even een filmpje maken waar je door de menu klikt... Dan kan ik zelf eens kijken...

Het filmpje staat hier: 2EAHVHBZoJs[/media] GoPro Hero 2 issue - YouTube

Thnx

Een aantal posts terug had ik al iets gezegd over mijn probleem met de knoppen op mijn gopro. Ik weet niet of dit normaal gedrag is of ik em beter onder garantie weer naar de winkel doe. Kunnen jullie even kijken naar dit filmpje en kijken of de jouwe hetzelfde doet?

Of mss zelf even een filmpje maken waar je door de menu klikt... Dan kan ik zelf eens kijken...

Het filmpje staat hier: 2EAHVHBZoJs[/media] GoPro Hero 2 issue - YouTube

Thnx

Ik zei bij mijn filmpjes:

Zou gewoon moeten werken, maar je moet wel geduld hebben je kan pas weer op het knopje drukken om naar de volgende te gaan als je daadwerkelijk een modus verder bent, snel 5 keer op het knopje drukken zal bijv resulteren in 1 of 2 modussen verder klikken. Mocht hij ook bij langzaam drukken zonder behuizing reglematig overslaan zou ik idd contact opnemen met de winkel waar je het gekocht hebt. Waar is dat?

Na het zien van je filmpje:
Lijkt te kloppen, je drukt te snel waardoor je krijgt wat ik eerder omschreef.

Back