nieuwe 'grote' v-stabi 5 ?

het kan misschien ook de keuze van heli zijn. Ik heb nu een logo600se. Op een of andere manier is die vbar veel meer gemaakt voor logos. Ik heb vbar ook nooit zo perfect gekregen op mijn andere helis zoals trex600 of protos of trex450 ... op de logo was het echt plug en play :)

Dat ben ik met je eens.
Het is een feit dat de optimale waarden Logo waarden zijn, zegt genoeg.
En de combinatie Logo600/Vstabi is gewoon een geweldige match.
Het zijn ook prachtige heli's, maar het kost ook wel wat meer in zijn geheel.

De full V-Stabi heeft ook enkel een meerwaarde op nitroheli's. Op een electro is er geen enkele reden meer om niet voor een mini VBar te gaan (de blauwe dan), en dan ben je sowieso al een stuk goedkoper af met gelijke performance.

Enige voordeel van de full VBar is dat je de sensor op een andere plaats kan zetten waar minder trillingen zijn. En misschien die governorfunctie maar als je met een degelijke regelaar op je electro vliegt heb je niet meer nodig...

Ja, ik denk dat je wel gelijk hebt, verder moet er plek op de heli zijn, waar normaal de gyro zit, om de mini v-stabi eenheid te plaatsen.
Hieronder de verschillen :

full

Laatst bewerkt door een moderator:
heb net even gekeken en de afmetingen in vergelijking met een spartan ds760 :

mini v-stabi : 28x37x13mm , 11gram

spartan ds 760 : 28x28x12 , 16gram

Daar zijn we toch zelf bij ;) ?

Vriendelijke groeten,
Aldert

Ik heb iig nog geen piek uitgegeven aan een upgrade, en een heli die echt merkbaar beter vliegt als mijn Rigid moet ik nog tegen komen:cool:

Zou zeggen snel die update's kopen je heli vliegt meteen 10x beter:rolling:

Ik heb iig nog geen piek uitgegeven aan een upgrade, en een heli die echt merkbaar beter vliegt als mijn Rigid moet ik nog tegen komen:cool:

Zou zeggen snel die update's kopen je heli vliegt meteen 10x beter:rolling:

Herkenbaar! Uit de doos goed, en ook goed blijven ;) .

Back