Nieuwe helivlieger in Den Bosch

• Topicstarter Topicstarter Dreumel
  • Startdatum Startdatum
Hell Yeah ze vliegen weer!!!

Maandag bij Daniël in de tuin wat afgesteld, en gisteren ook nog even geoefend, hebben een blokje hout toegevoegd zodat de lipo wat verder naar voren ligt maar mijn afstelling is nog niet ideaal. Ook de nieuwe lipo's moeten nog gekocht worden en daarop afgesteld. Maar er zit weer vooruitgang in gelukkig :)

groetjes

Richard

hebben een blokje hout toegevoegd zodat de lipo wat verder naar voren ligt maar mijn afstelling is nog niet ideaal.
Richard

Zolang je nog niet echt 3d gaat vliegen kun je ook rustig de voorste servo wat ontregelen zodat de swashplaat wat naar beneden gaat aan de voorkant...
Dat voorkomt extra gewicht van een blokje hout en werk net zo goed.
Dus trim in het midden en de voorste servo stang wat korter of de servo arm 1 tandje lager...

Benno

update

En weer een korte update, na nog wat schade ben ik gisteren in de garage officieel voor de eerste keer zonder crashen losgekomen!! het ging nog niet helemaal vlekkeloos maar ik kwam goed van de grond hoverde even en landde weer vrij netjes :)

Helemaal leuk er zit echt steeds vooruitgang in ook al is het langzaam :)

Jan Willem ik zie je vanavond denk ik wel, we komen even naar het vliegveld om met iets meer ruimte te oefenen :)

groetjes Richard

Back