Nieuwe HPI net ingereden; temperatuur vragen.

  • Topicstarter Topicstarter icewim
  • Startdatum Startdatum
Pasqual zei:
@icewim als je auto goed rijd dan moet je hem niet nog is armer gaan zetten. dat heeft geen zin. en die temp die je vorige keer had is redelijk goed. (110 graden?)

idd met hpi motoren moet je echt uitkijken, pasqual heeft z'n motor heeel goed ingereden en houd hem netjes op temperatuur.
Wij hebben onze auto's bijna op hetzelfde moment gekocht en mijn motor heb ik al aan puin gereden, door gewoon te krap en te heet te rijden. ik heb nu een nova mega gekocht en ik hoop dat die langer mee gaat.
 
NMTRacer zei:
@blade_3, die uitleg van jou maakt veel duidelijk, want vaak komen er idd luchtbellen in de lijdingen bij het remmen. maarja, nu is de vraag hoe los je dit op....

maarja, zoals je al zegt rem je minder vaak dan je accelereert, maar met off-road is dat iets anders. iemand een tip hoe je dit oplost?

misschien hetzelfde systeem als bij een supersoaker??
of een slangetje aan de binnenbovenkant van de tank ophangen dat flexibel is, zodat als je remt of accelereert de slag meebeweegd met de brandstof, ik heb wel een ideetje, maar dit is best ingewikkeld... volgens mij niet echt uit te voeren... >> problemen met lekkage.
 
luchtbellen in de lijdingen bij het remmen. maarja, nu is de vraag hoe los je dit op....

Daarvoor zitten bij personenauto's schotten in de tank........misschien ideetje om wat in je tankje proberente bouwen dat bij remmen niet alle brandstof gelijk wegloopt van de uitstroomopening van je tank, maar gehinderd wordt door een paar schotjes?
 
De meeste tankjes hebben dat toch al ?
Protech heeft het, dus dan zal HPI het ook wel hebben.
 
Verrek :lol:

Maar dat zijn niet echte schotjes die dichtbij de uitstroomopening staan.......iig niet bij mijn hpi......heeft zo te zien vrij weinig nut.
 
Back
Top