Nieuwe Little serie van Sky-Hero

Ja roni plaatst een playlist ipv video

Maar hier met correctie

Laatst bewerkt door een moderator:
Past alleen niet op de 'little' Hero denk ik? ;)

Dat is heel eenvoudig op te lossen, bestel bij RCTimer de Q700 armen, die hebben dezelfde diameter als de SHL en je kan er zelfs 15 inch props op zetten.:yes:

35d90d287c287ec4.jpg

http://www.rctimer.com/product-1198.html

Laatst bewerkt:
Speciaal voor Roni, de QuadroOctoHayabusa Little.:robot: Das wel een leuke setup voor jou.:yes: Gewoon 8x Cobra erop en hij is niet bij te houden, enne het is geen photoshop, dit kan gewoon. :mrgreen::hammer:

Klopt Boris , door 1 of ander reden komt er een playlist op... zal het eens kijken hoe het komt ;)

Fgracer , 4 props zijn genoeg!
Anders moet ik 8 motoren , 8 escs en 8 props kopen :)

Ga nu de gimbal wat verder naar voor plaatsen!

Hmm, zal hem op mijn lijst zetten dan, die X8 gaat er zeker bij komen, zijn er maar 4 extra.:yes:

Over een andere FC trouwens, iemand die Eagle Tree Vector al eens getest, die schijnt ook veel te kunnen.;)

Die gimbal is zo gedaan, 4 gaatjes verderop met 4 boutjes en klaar.

IOSD er al op? Kan je daar een foto van maken?

Onderste plaat moet er helemaal af , alles uit elkaar dus!
Voor mij zijn er maar 2 FC's , naza voor te filmen , naze 32 voor te racen ;)

Ok, ik heb er laatst wat over zitten lezen, die zou dacht ik ook 3D kunnen en nog meer, zal er wel eens verder in duiken binnenkort, zou een leuke optie kunnen zijn dan.

En als je aan de binnenkant van de onderste plaat die 4 boutjes los draait kan je het hele zaakje toch zo verderop zetten? Die paarse paaltjes verplaatsen..

Heb momenteel geen Mini Iosd meer liggen , meestal liggen er altijd stuk of 4 op de schap , nu dat ik het echt nodig heb ,heb ik er geen :)

Ga er mss een Mark II Iosd opzetten , die heb ik liggen..

Je moet eraan kunnen aan die schroeven , gaat niet lukken zonder de onderplaat eraf te halen!

Nja, ik heb de topplaat er nog los op liggen vandaar dat ik er nog makkelijk aan kan vanuit de binnenkant. En ik heb al een IOSD plaatje gevonden dus niet meer nodig. (Is niet de mijne, ter info..)

nyrene3u.jpg

Dat is een Mark II iosd op een spyder 700 of groter , geen mini skyhero denk ik.
Zal kijken , als het helemaal uit elkaar moet zet ik het er wel tussen.
Zag net dat de bodemplaat 4 extra gaten heeft voor de gimbal iets verder naar voor te plaatsen.
Maar moet zeker zijn dat ik niks in beeld heb , ik irriteer me eraan als ik props of armen in beeld zie , kan ik niet tegen! :)

Ja daarom zij ik ook van binnen uit, even die 4 boutjes los en verplaatsen naar die 4 gaten die verder naar voren zitten.:D

Ging mij alleen even over wat wat is bij dat ding, hier stond bij van AV 1, AV 2, enz..

Heb je die bouten al eens proberen los te draaien?
Die zitten denk ik vanuit fabriek met groene locatie vast , ni normaal , krijg je bijna niet los!

De zenmuse komt dan 5cm verder te zitten , weet niet als het genoeg is.

Nope, geen locktite, enkel staal in alu, dat gaat een beetje vastzitten want dat reageert op elkaar, maar er zit niets tussen want ik heb ze gisteren nog los gehad.;)

Zenmuse verplaatst naar de voorste gaten , nog steeds de motormounts in beeld!
Wordt dus zelf gaten boren en verder naar voor plaatsen!

Back