Nieuwe mylaps

Iemand al ontdekt hoe je je verschillende transponders kunt bekijken?
Ik zie bij practice results alleen 1 transpondernummer en zie niet hoe ik dat kan aanpassen.

Ook erg jammer dat je geen overzicht meer hebt van andere rijders op de baan....

@all
Eerst migreren en bij gebruikersnaam (inlogscherm) je email adres invullen.

Ben er niet kapot van, zie alleen mijn eigen resultaten en de speedtrap is verdwenen uit de lijst.

Overigens heb ik de mailtjes van Mylaps uit de spambox moeten vissen (Gmail).

thanks! dat werkte.. wel stom dat je een user name moet opgeven, vervolgens word die gevraagd met je wachtwoord en dan blijkt dat je je email adres moest invullen..

Lang leve beta versies :rolleyes:

De beta versie is live gegaan en de oude versie is offline gehaald.

Wel vreemd dat je geen trainings resultaten per baan op kan vragen zoals voorheen.

Nieuw gelanceerde app voor op de telefoon ziet er goed uit, echter alleen maar wedstrijdinfo.

Give me back my baaninfo.

Hmm, eens navragen waarom deze veranderingen zijn doorgevoerd.

Ik kan me voorstellen dat dit voor andere sporten (ze doen niet alleen rc) een doel dient, maar ze vergeten misschien dat mensen niet goed met veranderingen om kunnen gaan :D

Ook het omzetten/migreren is me nog niet gelukt, terwijl ik met mijn oude code wel op de nieuwe layout uitkwam ?!?!

Speedtrap en sectortijden missen we sowieso, Mylaps GO FIX!

Heren,

Ok, ik heb de account ge-upgrade, mailtje gekregen en opnieuw wachtwoord ingevuld.. Doet niks, code klopt niet.
Dan nieuw wachtwoord aangevraagd, maar inloggen kan niet.
Wat gaat hier mis, heb echt alles geprobeerd. Tips?

Mijn asperger niveau staat op het moment op 9+

Nogmaals de link uit de mail gebruiken om de upgrade opnieuw te doen, pas als je een bevestiging krijgt dat die ge-upgrade is moet het werken. Ik moest het ook 2x doen voor ik de juiste melding kreeg.

had ik ook, je moet alles in je profiel nog ff aanpassen en opslaan.

Maar de nieuwe versie is gewoon helemaal drie keer niks momenteel..

Heren,

Ok, ik heb de account ge-upgrade, mailtje gekregen en opnieuw wachtwoord ingevuld.. Doet niks, code klopt niet.
Dan nieuw wachtwoord aangevraagd, maar inloggen kan niet.
Wat gaat hier mis, heb echt alles geprobeerd. Tips?

Mijn asperger niveau staat op het moment op 9+

Bij mij hetzelfde. Upgrade gedaan, snap de behoefte van een vers wachtwoord niet maar OK en dan niet kunnen inloggen.....

Inloggen werkte bij mij gister ook niet, totdat ik de tip hier kreeg om mn emailadres te gebruiken als username en dan je wachtwoord. en toen werkte het wel..

Maar jullie missen niks hoor :) de site is namelijk 10 stappen achteruit ipv vooruit..

Ik vind het ook maar niks, tijdens de beta-periodede klikte ik altijd gelijk door naar de oudere versie, had je veel meer aan. Kom er niet eens in nu. Maar goed, ik mis niks zo te horen dus dat scheelt.

ik heb de upgrade gedaan maar kan niet inloggen !

Krijg: Authenticatie mislukt

+1..

ik heb Mylaps al gemaild maar heb nog geen reactie mogen ontvangen..
Bij nog een keer de upgrade doen geeft hij aan, "je bent al geupgrade"

Daarnaast heb ik vorige week in hun web servey al aangegeven hoe ik over de nieuwe versie
dacht en aangegeven dat de oude versie eigenlijk wel simpel en goed was.
Als we dat nou allemaal gedaan hadden ;)

Inloggen werkte bij mij gister ook niet, totdat ik de tip hier kreeg om mn emailadres te gebruiken als username en dan je wachtwoord. en toen werkte het wel..

Maar jullie missen niks hoor :) de site is namelijk 10 stappen achteruit ipv vooruit..

Thanx Jan, met je email adres inloggen werkt inderdaad wel!!
Hadden ze er wel even bij mogen zetten ;)

ps. Can I see an overview of all practice locations?
The new website doesn’t have an overview of all practice locations yet

Back