Nieuwe nitro auto kopen

Hoi ik ben van plan om een nieuwe nitro auto te kopen maar ik twijfel ofer twee auto's kunnen jullie mij daar bij helpen het gaat om een.

RC Auto NB16-T Nitro Radiografische Truggy 1/16 Nitro of een ANSMANN DEUCE KIT ik wilmeen van die twee halen wie kan mij hierbij helpen

Alvast veel bedankt voor hulp

NB16-T Nitro Radiografische Truggy 1/16 Nitro Zou ik niet doen, mijn buurman heeft ook zoiets, en geen onderdelen te vinden, na lang zoeken in china een shop gevonden, maja duurt soms 6-8 weken voordat de onderdelen er zijn. Maja eigenwijs hé die buurman, zit nu met iets waar die niks mee kan voor €150

Als je serieus met deze hobby wilt beginnen moet je toch rekenen op een honderd of 4 knappe auto, goed merk goede onderdelen voorziening. Weet niet waar je woont, maar kijk eens bij de dicht bijzijnde rc shop wat die kan leveren/ te bieden heeft.

Koop dat zoiets, heb je tenminste plezier van je geld :) HPI Bullet MT 3.0 RTR 2.4 GHz

Of kijk hier op het forum in het te koop gedeelte.....
Met een beetje lezen in de posts van de betreffende verkoper weet je snel genoeg hoe de spullen er aan toe zijn ;-)

Hpi en Traxxas is wat nitro betreft goed te doen.
Merken als Acme , Hsp daar moet je ver bij vandaan blijven....

Gezien de prijzen denk ik dat de persoon maar een 200 euro wilt besteden. Met iets erbij en even zoeken heb je een Kyosho NEO of een HPI Trophy, beide degelijke auto's met een goede support.

Een 1:16 is leuk voor erbij maar als het je enige auto wordt gaat het snel vervelen of je moet de achtertuin tot een baantje kunnen omtoveren.

Ik wil eigenlijk maximaal 200 euro uitgeven aan een auto dat eigenlijk waarom dat ik aan jullie vraagde van welke twee kan ik nemen maar ja ik kijk nog steeds rond ik ga niet meteen kopen

Back