Nieuwe Off-Road baan in Appingedam

Sinds begin dit seizoen is er een nieuwe Off-road baan geopend in het hoge noorden van Nederland.
Het is een uitdagende zandbaan met diverse sprongen en wasborden.
Ook is er sinds kort een verhoogde pitsstraat aanwezig en in de toekomst zal er nog zeker van alles worden verbeterd.

De klasse die er het best uit de voeten kan is 1:8 buggy/truggy maar dat kun je zelf het best beoordelen door eens te kijken op www.offroadappingedam.nl
Daar staat alles over de vereniging en een video en foto's

Groet,

RC de Fivelcrossers

Appingedam

Meneer Jansen, we weten nu onderhand wel dat je zo stoer bent om zelf ILLEGAAL een baan te bouwen hoor ;).
Stoer dat je zoiets durft, want als ze je pakken, hou je er zeker een levenslange gevangenisstraf aan over. :)

Meneer Jansen, we weten nu onderhand wel dat je zo stoer bent om zelf ILLEGAAL een baan te bouwen hoor ;).
Stoer dat je zoiets durft, want als ze je pakken, hou je er zeker een levenslange gevangenisstraf aan over. :)

Denk eerder 2x levenslang (op z'n Amerikaans ;)) Sander , als ik kijk hoe trots meneer Jansen er op is ;)

Daarom zijn we hier in Hoek van Holland ook zooooooooooo voorzichtig als we weer eens met een man of 30~35 aan het blazen zijn op ons illegaal aangelegde circuitje :rolling:

;)

Goed initiatief hoor Peter :!:
Als je de boel goed voor elkaar hebt kun je eens contact opnemen met de mannen achter Truggy.nl en de bijbehorende cup ;)

Jongens zijn altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen voor de cup ....

Ik heb 'm een kans gegeven.
Gebruikt hij die niet, krijgt hij de Bergbeveiliging op z'n nek, inclusief Helga de Verschikkelijke...8-O

Uitnodiging;

Op zaterdag 26 Juli wordt er een open dag gehouden bij off-road club "de fivelcrossers" in Appingedam.
De baan is open van 10.00u-18.00u.

Mocht je zin hebben je buggy/truggy eens uit te laten in het Noorden van Nederland,weest welkom !!

Groet,

Peter

www.offroadappingedam.nl

@fakzo:

Rijden ze bij jullie ook met electro 1:10 ?
Vroeger werd daar gevlogen waar jullie nu het circuit hebben. Ik kwam daar geregeld met me pa kijken.
Ik ben vorig jaar een paar keer op jullie baan geweest om eens even te proberen.Toen (weet niet of het nog zo is) kon je het terrein zo op, en waren er geregeld mensen aan het rijden. Een tijd later zag ik jullie site op internet en kwam ik erachter dat ik illigaal bezig was. Sindsdien ook niet meer geweest, omdat ik me daarna in on-road verdiept heb.
Nu heb ik weer een leuke offroad en zoek een plekje om goed te kunnen rijden.

Nu komt mijn vraag: moet ik perse lid zijn om daar te mogen racen ?

Mvgr Tim

Beste Tim,

Je mag 3x komen "proefrijden" voor €5,- per keer. Daarna moet je echt lid zijn. Vraag naar Wim, Fons of Jean.

Groet Fons

Back