Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het wel een leuke technische hobby, het vliegen is wel erg lastig maar het mechanisch afstellen leuk en ook niet moeilijk. Inmiddels ook een fp heli dus wel zelfde besturing maar vliegt makkelijker. Het is leuk met de combi van mechanica en beetje elektro. Alleen zo n zender dat vind ik maar gedoe qua programmeren en al die functies. Ik heb me er nog niet in verdiept ben ook meer iemand van zichtbare techniek.
Ohw ja en zo n sim zal best leuk zijn hoor maar ik heb niks met achter een pc zitten doe mij maar echt kun je zien proeven ruiken en voelen. ieder zijn ding maar een pc was er vroeger ook niet, en toch kon het.
En simmen kan ook als het donker/winderig/nat/koud is, met verse kop gloeiend hete koffie naast de computer. Met daarop een stroopwafel.
@Heli-Uwe.
Hallo Uwe,
Dank voor je reactie; mijn bedoeling was niet om een heli te modificeren, alleen een vraag inzake (vermeende) speling op de rudderstick, hetgeen dus niet zo is bij nader onderzoek.
Hoe langer je oefent, des te beter gaat het.
Inmiddels kan ik de tail nagenoeg stil houden (tail-in), en met iets meer throttle (heel voorzichtig) naar lift-off (10cm boven grond), en de skid vlak houden (hij wil i.d.d. bij iets meer throttle naar voor/links kantelen).
Met heel voozichtig de pitch/roll te gebruiken, kan ik hem nagenoeg op z'n spot houden.
Next step: hoveren naar alle richtingen !
Kopen doe ik voorlopig nog niets, en je raad om eens bij een club te gaan kijken zal ik zeker opvolgen.
Dank voor je advies !
Mvrg. Swashplate.