Nieuwe Predator X10 IN STOCK-prijsverlaging-interview

daar sta ik niet van te kijken omdat er in engeland volop met de academy sb gereden/geraced word en voorin mee kan met de sb alleen moeten ze de auto zo veranderen,,(niet meer standard zoals in de bouw doos) omdat er toch veel van de sb gevraagd word.
maar met het veranderen van de(sliper shocks stuurinrichting) dan kom je al een heel eind.
maar of hij echt geschikt is voor offroad wetstrijden :?: er moet toch best veel aan veranderd worden :?
maar net wat ik al eerder zij voor dat geld maakt het niet uit.

grts tom
 
gears1.jpg


gears4.jpg

de tandwielen van mijn predator


ohjah, de 1e leveringen worden verwacht voor eind maart
http://www.rcracechat.com/vb/showthread.php?t=14108

hier te volgen 8)
 
Misschien de prototypes niet maar de normale kon je vroeger kopen, ik wou er een maar ik besloot toch on-road te gaan rijden, en ze zijn zeer duur, want hij maakt er een speciaal voor jou, je moet ook naar hem mailen.
 
cooper zei:
Victor zei:
Ziet er wel heel snel uit, maar de durango lijkt mij toch beter. :roll:
die kan je niet kopen....

Deze auto ziet er leuk uit ....om op de kast te zetten. Bij een jump breekt alles af :(

Ziet er net zo uit als in de tijd dat ik ook nog off road reed en dat is echt al een eeuwigheid terug. Toen ging bijna alles kapot en moetsen de tandwielen iedere heat vervangen worden. Ook mocht je met de auto niet jumpen want dan gingen of de tandwielen kapot of de ophangingen. :cry:
 
Frans Heinsbroek zei:
cooper zei:
Victor zei:
Ziet er wel heel snel uit, maar de durango lijkt mij toch beter. :roll:
die kan je niet kopen....

Deze auto ziet er leuk uit ....om op de kast te zetten. Bij een jump breekt alles af :(

Ziet er net zo uit als in de tijd dat ik ook nog off road reed en dat is echt al een eeuwigheid terug. Toen ging bijna alles kapot en moetsen de tandwielen iedere heat vervangen worden. Ook mocht je met de auto niet jumpen want dan gingen of de tandwielen kapot of de ophangingen. :cry:

Ik nodig je uit om mij eens te zien rijden met de predator...

tandwielen, akkoord, maar als je er goed mee overweg kan gaan ze wel hun tijd mee

jij spreekt waarschijnlijk over de 1e versies van de predator, die waren inderdaad zwakjes, de verbeterde versies zijn echt wel sterker!

ik heb in de kas gereden in vlijmen, GIGA jump en niets stuk gemaakt, toch niet van die jump, dat andere was mijn schuld, volgas het kippenhok in...

dus Frans, niet oordelen over de 'oude' versies, deze nieuwere zijn echt pakken sterker!
(ik rij nu met de ETQ, de versie voor de P8, de P8 is hetzelfde maar graphite onderdelen, de X10 is een verdere ontwikkeling van de P8, en zo op't zicht veel beter met andere tandwiele en transmissie, overal 4mm carbon, titanium schroeven, kijk eens op hun website ;) )
 
Frans niet zeuren joh, een Pred is gewoon een coole wagen. Hij is wat minder geschikt voor de beginnende rijders, maar als je weet waar je mee bezig bent is het ding erg snel. Al blijft de Durango natuurlijk nog altijd de ultieme wazige bak.
 
wel wel, wie heeft 'm al besteld ?
jaap dienaar staat op de lijst, die kennen we wel :lol: :lol:
en M-auto ook 2 wagens
 
ben benieuwd naar de test in M-auto... kan voor mij doorslaggevend zijn om ook op de lijst te komen 8O
maar cooper moet me maar s wat circuits doormailen, zodat we eens komen kijken naar zijn predators... 8)
 
alfaracer zei:
ben benieuwd naar de test in M-auto... kan voor mij doorslaggevend zijn om ook op de lijst te komen 8O
maar cooper moet me maar s wat circuits doormailen, zodat we eens komen kijken naar zijn predators... 8)

een beetje geduld, volgend jaar rij ik waarschijnlijk af en toe es mee in het BNK, 2wd of 4WD, weet ik nog niet
dit jaar moet ik eerst nog wat muziek festivals bezoeken :lol: , rijden is voor later 8)
 
heel cool man ! 8) 8O
ik krijg gewoon heel veel zin om er ook eentje te bestellen/bouwen !
dat bouwen is ook zo leuk...maar pas wel op met die bevel-gears :wink: :lol:
 
Back
Top