op de Ek in Italie heb ik die auto van Academy gezien en die was verrassend goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
die kan je niet kopen....Victor zei:Ziet er wel heel snel uit, maar de durango lijkt mij toch beter. :roll:
cooper zei:die kan je niet kopen....Victor zei:Ziet er wel heel snel uit, maar de durango lijkt mij toch beter. :roll:
Frans Heinsbroek zei:cooper zei:die kan je niet kopen....Victor zei:Ziet er wel heel snel uit, maar de durango lijkt mij toch beter. :roll:
Deze auto ziet er leuk uit ....om op de kast te zetten. Bij een jump breekt alles af
Ziet er net zo uit als in de tijd dat ik ook nog off road reed en dat is echt al een eeuwigheid terug. Toen ging bijna alles kapot en moetsen de tandwielen iedere heat vervangen worden. Ook mocht je met de auto niet jumpen want dan gingen of de tandwielen kapot of de ophangingen. :cry:
alfaracer zei:ben benieuwd naar de test in M-auto... kan voor mij doorslaggevend zijn om ook op de lijst te komen 8O
maar cooper moet me maar s wat circuits doormailen, zodat we eens komen kijken naar zijn predators... 8)