Afiso,
Wegens onvoorziene omstandigheden ben ik pas kortgeleden begonnen met het testen van de bril.
De modelbouw heeft even een paar maanden stil gelegen.
Maar de eerste indruk was echt WAUW, wat een scherm zit daarin zeg !
Prachtig beeld en ook nog eens makkelijk te bedienen.
Ik heb hem momenteel alleen nog maar voor een drone gebruikt en dan ook nog alleen maar om te testen.
Ik heb 0,0 ervaring met FPV en dit is dus ook mijn eerste bril. Ik vraag mij ten zeerste af of een Fatshark kan tippen aan dit beeld.
Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn, 1 nadeel vind ik toch wel de afmetingen. Waar je een Fatshark even in je binnenzak stopt, heb je hier een apparte tas voor nodig. Tevens ben ik er kwa pasvorm ook nog niet helemaal uit. Er zitten 2 verschillende diktes foam bij om de juiste pasvorm te creëeren, daar moet ik nog even mee stoeien.
Ik zou heel graag nog eens in de toekomst een vergelijk willen maken met een Fatshark, gewoon even erdoorheen kijken.
Eender deze dagen ga ik ook mijn Teksumo wing afmaken om daar FPV mee te gaan vliegen, zal ergens begin zomer worden.
Al met al ben ik erg tevreden over de Headplay, zeker als ik ga kijken naar prijs/kwaliteit verhouding.
René