Nieuwe "Razor" Shockflyer

lijp!!
heb je trouwens dit vliegtuig zelf gesneden of gefreesd?
heb je misschien ook de tekening op de computer staan of wil je hem scannen?
zo ja dan heb ik hier wel intresse in, lijkt mee een heel mooi toestel om te maken
nu alleen nog zien hoe die vliegt:D

Groeten, Niek

Hoi Niek

Sorry maar er bestaat geen tekening, het idee is gewoon uit mijn hoofd gekomen, ik heb alleen een maal van karton gemaakt en de vliegtuig zelf van depron uitgesneden gewoon met een afbreek mes, daarna alle kanten netjes gemaakt met 220 korel schuurpapier.

Je kan misschien iets vanaf de foto's regelen als je weet dat de vleugel spaan is 84cm.

Hope dit helpt
Malk

Laatst bewerkt:
Je doet het maar ff, tekenen, snijden, bouwen ... En 't ziet er nog super uit ook,
als dit in een kit bestond, was ik 1 van de eerste die hem kocht !

:worship::worship::worship:

Je doet het maar ff, tekenen, snijden, bouwen ... En 't ziet er nog super uit ook,
als dit in een kit bestond, was ik 1 van de eerste die hem kocht !

:worship::worship::worship:

Bedankt Lindert, als er genoeg interesse is, zoek ik help om tekening te maken en wie weet het? misschien komt het wel.

Malk

Laatst bewerkt:
Echt een heel mooi model alleen als dat echt lukt met het scannen zou ik ook heel graag een tekening willen, heel mooi gemaakt :worship::worship:

+1

gaaf ding !! benieuwd naar de film

groet alfred

Bedankt Alfred, filmpje was mislukt helaas, heb het met mijn telefoon gedaan, ziet niet uit op grotere beeld, over 2 week neem ik een hd video camera mee dan komt het zeker goed.

Heb 14 accu's leeg gevlogen en hij doet het super, hij hooverd bijna zonder input, was wel een beetje achterlijk en ik heb de accu paar keer naar voren gedaan, maar na onderzoek schijnt de probleem een servo met beweging op de tandwiel te zijn, dit betekend dat beide aelerons hangt een beetje beneden, dit oorzakt lift en moest veel downtrim instellen, servo word vervangen en de probleem word opgelost.

Binnekort word de "Razor" verkrijgbaar als pregesneden kit, ik ben bezig nu met paar leveranciers en er scheint veel interesse te zijn.

Dus de maiden was een grote succes en ik ben best trots op.
Malk

so! ook van mij dikke complimenten :thumbsup:
echt een mooi model heb je er ook berekeningen op los gelaten of heb je hem gowoon puur op het oog gedaan?

Back