Nieuwe rc auto

op internet staan zoiezo al veel exploded views , zo niet , van alles is er een exploded view dus je zal altijd weten of je een onderdeel mist , ik zal even kijken in de handleiding voor je ;) eigelijk nog niet echt gedaan :)
edit : ja hoor , :p in de handleiding staat hoe je alles moet (her)bouwen , ik heb het hier over de HPI e-firestorm 10t FLUX.

allebei in dat opzicht even goed dus ;)

alleen krijg je bij de HPI minder onderdelen en gereedschappen erbij , dat is een groot voordeel van traxxas

Laatst bewerkt:
Oke, leuk te horen.
Ik zal kijken of ik 20 februari naar MVB kan komen.
Ik zie dat het evenement om 8 uur begint op de site?
Klopt dat wel?

Ik kan alleen 's morgens, 's middags karate-wedstrijd.

@Bart, Friesland is voor een Rotterdammer wel erg ver rijden.
In Bergschenhoek, hier vlakbij, hebben ze ook een baan (wel eens geweest).
Maar het schijnt niet zoveel voor te stellen want er het is daar meestal verlaten (net zoals de Goudse MBC de Sluis waar ik wel eens een race gezien heb).
OEPS!!!
Moet je hier niet te hard zeggen hoor, er zijn hier genoeg MVB-ers die meelezen.
Trouwens, Bergschenhoek is een TOP-baantje, en als het weer beter is (en het langer licht is) zullen er ongetwijfelt regelmatig mensen aanwezig zijn.
Ik zou willen dat ik in de buurt woonde, ik wist het wel!!!
Oei, dr was al een reactie op van een clublid, had ik niet gezien.

Laatst bewerkt:
@Gies, ik was laatst nog in Bergschenhoek en ik vond het er maar rommelig uitzien.
Maar blijkbaar bedriegt schijn hier.

Verder: ik ben niet van plan de auto via internet te kopen en ik wil gewoon zelf naar de RC winkel om eens rustig te kijken.

Dat is een goede beslissing voor een eerste auto.
Ik wil pk dan wel aanraden , weten goed te vertellen over hun producten en ook zinnige dingen en niet alleen maar verkoop praatjes.

Edit : en natuurlijk een heeeuuulee mooie winkel. ;)

Het is redelijk goed te verklaren dar het rommelig is .
Het is winter onderhoud heeft dan geen zin .
Wacht maar tot het weer beter word ,het is een super baan.
En als ik in de buurt woonde wist ik het wel .
Echt lekkere klei/leem ondergrond ,mooie jumps en super gezellig .

Ga er niet heen met een dikke motor in je wagen die houd je niet op de baan .
Dat is mij eigen ervaring .
Bergsenhoek is super.

Groeten Wiebe.

@Gies, ik was laatst nog in Bergschenhoek en ik vond het er maar rommelig uitzien.
Maar blijkbaar bedriegt schijn hier.

.

eerst maak je een opmerking dat je het niet zo veel vind voorstellen te bergschenhoek. en nu vind je het er rommelig uitzien.

nee, jij maakt vrienden daar. :mad:

het is allemaal handwerk daar.. een vereniging waarvan de meeste leden hun hart en ziel in stoppen.

Ik heb de crawlerbaan daar gezien en die zag er netjes uit.
Maar wat wiebe zelf zegt, het is waarschijnlijk doordat het winter is.
Ik kwam er trouwens in begin januari.

Bergschenhoek ligt niet bij Rosmalen hoor.

Back