nieuwe rc auto

Caretaker
Gemiddeld ca. 0,57 berichten per dag

hpiracingfreak
Gemiddeld ca. 1 bericht per dag

En ik denk dat, wanneer je niet alleen kijkt naar de kwantiteit, maar ook naar de kwaliteit van de berichten, de verhouding nog wel iets anders zal zijn.

Caretaker
Gemiddeld ca. 0,57 berichten per dag

hpiracingfreak
Gemiddeld ca. 1 bericht per dag

En ik denk dat, wanneer je niet alleen kijkt naar de kwantiteit, maar ook naar de kwaliteit van de berichten, de verhouding nog wel iets anders zal zijn.

Ik begrijp wat je bedoelt maar waar gaat het over? dit is een forum en daar mag je een reactie posten op een topic. De een doet dit vaker dan de ander (wellicht door een verschil in de leeftijd/generatie/normen & waarden enz) ik zie de zin niet van het op elkaar inbeuken, wat op dit forum ontzettend vaak gebeurd.

En om mijn verhaal over computers en GSM's aan te vullen.... Waarom kan men dan wel spullen vergelijken uitzoeken welke men wilt hebben?

Dit was exact de reden van mijn reactie in het TT01topic in het electrogedeelte.
Ik lees al een paar weken op het forum om info te vergaren en google veel en als ik dan vragen voorbij zag/zie komen waar zelfs een weldenkend kind van 10 antwoord op kan geven,zakt mijn broek tot mn knieen.
Dit mag dan pas mn 4e bericht zijn op het forum maar ik denk wel na voor ik iets vraag als het niet gevonden kan worden op het forum of google/andere fora.

Wtf is een anti-nitro jehova?

Dat zijn met name de electro en bigscale rijders (wie nog anders?) die (zelf) het nitrogebeuren maar lastig vinden en per definitie anderen waarschuwen om geen nitro te nemen.

Dit was exact de reden van mijn reactie in het TT01topic in het electrogedeelte.
Ik lees al een paar weken op het forum om info te vergaren en google veel en als ik dan vragen voorbij zag/zie komen waar zelfs een weldenkend kind van 10 antwoord op kan geven,zakt mijn broek tot mn knieen.
Dit mag dan pas mn 4e bericht zijn op het forum maar ik denk wel na voor ik iets vraag als het niet gevonden kan worden op het forum of google/andere fora.

Juist, en als je met vragen zit verwijs je al naar wat je zelf gevonden hebt. Maar vragen stellen die bv. in een topic eronder of op een pagina ervoor al beantwoord zijn spant de kroon.

En deze is echt bizar:
[169453] nieuwe-auto-start-niet-4

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp wat je bedoelt maar waar gaat het over? dit is een forum en daar mag je een reactie posten op een topic. De een doet dit vaker dan de ander (wellicht door een verschil in de leeftijd/generatie/normen & waarden enz) ik zie de zin niet van het op elkaar inbeuken, wat op dit forum ontzettend vaak gebeurd.

beter een paar berichtjes extra plaatsen dan een heel nieuw topic openen....

Dat dus. Deelnemen aan een discussie: niets mis mee. Maar posten om het posten is niet alleen onzinnig, maar ook knap irritant. Vergelijkbaar met iemand die in de kroeg ineens een goed gesprek onderbreekt omdat hij je moet vertellen dat zijn nieuwe televisie / computer / auto zo fantastisch is. Dan heb ik ook vaak zin om op zo'n type in te beuken ;)

Sorry hoor , maar waarom nitro-jehovas, lijkt mij niet echt vriendelijk naar de electro rijders en de jehovas.
Dat moet toch beter kunnen.
P.s ik ken jehovas die op nitro rijden voor als je je afvraagd waarom ik het me aantrek

Volgens mij dekt de term "electro-jehova's" beter de lading. Het gaat een beetje om de manier waarop sommigen hun mening/overtuiging aan anderen proberen op te dringen.

Pfff trek je dat niet zo persoonlijk aan man..

Het is een zegswijze..
Je weet zelf hoe irritant mensen Jehova's vinden.. En de ANTI Nitro mensen zijn minstens zo irritant.

En ja!!, ik ken meerdere jehova's getuigen waar ik heel normaal mee in gesprek ga en mee omga zonder over godsdienst te beginnen..
Het zijn gewone mensen met andere ideeen over bepaalde dingen.

EDIT, Helemaal goed verwoord Micropuller....

nspierbundel Het hadden evengoed anti-uitlaat-creationisten kunnen zijn. Laat het geloof er lekker buiten. Ook bij deze opmerkingen.

Edit; Boven mij verwoorden ze dit net ff wat beter. Het gaat niet om de inhoud maar om het gedrag.

Haha, tussen de rest van de topics die nu op de eerste pagina staan valt deze helemaal niet op.

Nu alleen minder aankoopadvies maar meer: ik heb een auto gekocht. Wat moet ik nu doen? haha

Misschien een sticky maken met:
Ik ben een newby en heb een nitro auto gekocht, wat moet ik niet doen.
Alvast wat ideeën:
Niet met de naalden gaan klooien.
Niet met een lege accu gaan rijden.
volgas rijden met een niet ingelopen motor.
Om hulp blijven vragen terwijl ik het toch wel beter weet.
Etc etc

Back