het toppunt van toch 1 extra berichtje kunnen plaatsen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het toppunt van toch 1 extra berichtje kunnen plaatsen....
Nog een voorbeeld van iemand die zijn postcount wil opkrikken..
Caretaker
Gemiddeld ca. 0,57 berichten per dag
hpiracingfreak
Gemiddeld ca. 1 bericht per dag
En ik denk dat, wanneer je niet alleen kijkt naar de kwantiteit, maar ook naar de kwaliteit van de berichten, de verhouding nog wel iets anders zal zijn.
En om mijn verhaal over computers en GSM's aan te vullen.... Waarom kan men dan wel spullen vergelijken uitzoeken welke men wilt hebben?
Wtf is een anti-nitro jehova?
Dit was exact de reden van mijn reactie in het TT01topic in het electrogedeelte.
Ik lees al een paar weken op het forum om info te vergaren en google veel en als ik dan vragen voorbij zag/zie komen waar zelfs een weldenkend kind van 10 antwoord op kan geven,zakt mijn broek tot mn knieen.
Dit mag dan pas mn 4e bericht zijn op het forum maar ik denk wel na voor ik iets vraag als het niet gevonden kan worden op het forum of google/andere fora.
Ik begrijp wat je bedoelt maar waar gaat het over? dit is een forum en daar mag je een reactie posten op een topic. De een doet dit vaker dan de ander (wellicht door een verschil in de leeftijd/generatie/normen & waarden enz) ik zie de zin niet van het op elkaar inbeuken, wat op dit forum ontzettend vaak gebeurd.
beter een paar berichtjes extra plaatsen dan een heel nieuw topic openen....