ik heb em morgen !!!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens, 50 is meer een race snelheid voor op het circuit. 70 is een hele leuke bash snelheid.
Klein vraagje... je zegt overal dat je Flux het beste is, maar hoeveel andere elektro autos heb je nog? Oftewel; waar basseer je dat op?
okee bedant !Het is misschien niet wat je wilt lezen, maar uit Hong Kong kan je een goede lader laten komen voor 35 euro en een 2s LiPo accu voor 20 euro.
Iets boven budget, maar na een week in huis, lekkere snelheid, en rijtijden van een half uur, off-road. In een licht vertande straatauto doet deze accu het een uur.
www.hobbyking.com
In Nederland, zowiezo in Europa, kosten LiPo accu's 60 euro. Per stuk ja.
okee bedant !![]()
maar zou je me dan kunnen helpen emt uitzoeken van een lipo bij hobbyking? ik weet namelijk niet precies welke ik meot hebben dan en het moet er wel een zijn met tamiya stekker
ik zie namelijk net ook dat er echt duizenden lipo's zijn daarnjaa dat is overdreven maar nu weet ik het helemaal niet meer
![]()
= dus twee 5000 mAh LiPo accu's uit Hongkong (Team Orion is wel een goed merk trouwens).Als je een goede accu zoekt zou ik eens kijken naar team orion accu's. (+/- 40 euri voor 4500 mah).
Geeft toch niet, onthoud gewoon waar de links staan voor als je nog eens een keer de stoute LiPo schoenen aan wilt passen.
ik zal ff vragen bij de hobby store hierzo wat ze ervan zeggen maar voorlopig blijf ik gewoon tamiya nog nooit problemen mee gehad dus:sleepy:
Ik denk dat je het toch mis hebt...
ik rij nu egt zo'n 15 á 20 minuutjes op 1900 MaH maar misschien is de echte accu meer MaH opslag maar er staat 1900 MaH op![]()
Maar nog even over die accu's
ik heb accu's van 1900 MaH 7,4 volt Ni-Mh gaat hij dan ook 50 km/h + met de 23 tooth pinion gear? of weet niemand dat precies ?
haha dan stort de auto in denkikvergelijk het met een gewone auto... een fiat uno kan 120 rijden geen (echt) probleem. maar als je er dan een zware hemi 5.6l V8 in legt met 500pk, dan kan het wel eens zijn dat niet al de onderdelen het nog lang gaan volhouden...
opzich geeft het nietzoveel maar toch..Geeft toch niet, onthoud gewoon waar de links staan voor als je nog eens een keer de stoute LiPo schoenen aan wilt passen.
Evenveel power als een 9,6V, langere rijtijd zonder power afname, en een stuk minder gewicht, allemaal voor 20 dollar (= 17 euro).