Nieuwe setup voor oud vliegtuigje

• Topicstarter Topicstarter Joosttt
  • Startdatum Startdatum
Voor een deel zijn de onderdelen voorgesneden. Andere moet je zelf maken. Er zit geen bouwtekening bij, alleen tekst. Verder moet je het model bespannen en alle roer-aansluitingen zelf maken/aansluiten en alle electronica zelf aanschaffen en inbouwen.

Ik neem aan dat je dit vraagt omdat je het zelf wilt gaan bouwen? Dat kan, maar dan heb je wel begeleiding nodig van iemand die ervaren is. En dat geldt helemaal voor het invliegen.

Afgelopen donderdag ben ik bezig geweest met het inbouwen van mijn eerder aangeschafte setup. Na een paar uurtjes knutselen zat alles er weer in en was het model met een vliegklaar gewicht van 274 gram klaar voor een testvluchtje. Hier even een foto'tje van het model vliegklaar:

Ik was helemaal blij om te zien dat dit model toch ook echt kan vliegen (dat heeft het met de oude setup nooit echt goed gedaan). Vol gas is wel wat overkill, maar halfgas werkt perfect. Ongeveer een kwartiertje kunnen vliegen met de 860 mah accu. Hier nog een kort filmpje. Wat bewegend materiaal is altijd leuk :).

deze prop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back