NIEUWE SKIDSET ZOOM 450 !

• Topicstarter Topicstarter Maybe
  • Startdatum Startdatum
16 april 2007 17:43:38 GMT+02:00
Wij hebben vastgesteld dat uw laatste posts op ons forum reclame maken voor niet-Protech producten. Wij zouden u willen vragen uw posts op ons forum te beperken tot Protech producten en Protech gerelateerde informatie.

U begrijpt hiervoor ongetwijfeld de onderliggende reden wel...

Dit mailtje kreeg ik zojuist van Protech.

Erg fijn van Protech dat je collega Zoom 450 (EP) vliegers NIET mag informeren over (toevallig op het www tegengekomen) nieuwe producten en(of) upgrades.

Beste Maybe,

Zonder hierover een hele polemiek te willen starten wil ik je dit toch even meegeven. Wij hebben ons Protech forum opgestart om mensen met Protech producten hulp te bieden en om ervaringen te delen met andere gebruikers.

Natuurlijk waarderen wij elk initiatief waarmee je hier constructief bijdraagt en 'als' je dan al eens een Post zet op ons forum over een product van een ander merk dat echt iets speciaal of een absolute meerwaarde biedt, dan kan dat uiteraard...maar we moeten ergens een lijn trekken en als je er echter drie na elkaar zet, die verwijzen naar gelijkaardige producten van andere merken, ja dan sturen wij u een vriendelijk mailtje om te vragen hiermee op te houden...

Anders stel ik voor dat je in de HEMA in Heverlee eens gaat roepen dat de dropjes bij Albert Heijn beter zijn dan de hunne, ik veronderstel dat je dan een gelijkaardige reactie mag verwachten ? Niet ?

Met vriendelijke groeten,
Jim

Protech webmaster

lijkt me logisch als je een helicopter maakt met bijhorend forum dat het niet de bedoeling is dat op dat forum reclame wordt gemaakt voor onderdelen die ook passen op die helicopter, maar die van een ander bedrijf komen. dat kan niet de bedoeling zijn van dat forum.

In het kort.

Indien er bij Protech GEEN spare parts op stock zijn, o.a. landing gear bracers (T0502.052) enz., wordt je (min of meer) GEDWONGEN om naar alternatieven uit te zien.

PRO Jim zei:
Beste Maybe,

Zonder hierover een hele polemiek te willen starten wil ik je dit toch even meegeven. Wij hebben ons Protech forum opgestart om mensen met Protech producten hulp te bieden en om ervaringen te delen met andere gebruikers.

Natuurlijk waarderen wij elk initiatief waarmee je hier constructief bijdraagt en 'als' je dan al eens een Post zet op ons forum over een product van een ander merk dat echt iets speciaal of een absolute meerwaarde biedt, dan kan dat uiteraard...maar we moeten ergens een lijn trekken en als je er echter drie na elkaar zet, die verwijzen naar gelijkaardige producten van andere merken, ja dan sturen wij u een vriendelijk mailtje om te vragen hiermee op te houden...

Anders stel ik voor dat je in de HEMA in Heverlee eens gaat roepen dat de dropjes bij Albert Heijn beter zijn dan de hunne, ik veronderstel dat je dan een gelijkaardige reactie mag verwachten ? Niet ?

Met vriendelijke groeten,
Jim

Protech webmaster

kuch is de zoom 450 eigenlijk sowieso wel van protech dan? :roll:
*cough* * blackhawk 500 ep/gp* *cough* blijft een vaag handeltje daar bij protech.

beste maybe,

hier op het modelbouwforum mag je posten over wat dan ook aan accesoires van welk merk dan ook.

dit forum is om anderen ook te wijzen en mogelijk mee te laten genieten van alles dat leuk en interessant is op de modelbouwwereld.

dus, als de dropjes elders wel lekkerder zijn, licht ons vooral gewoon in, wij snoepen ook graag !!! :D

Back