Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
16 april 2007 17:43:38 GMT+02:00
Wij hebben vastgesteld dat uw laatste posts op ons forum reclame maken voor niet-Protech producten. Wij zouden u willen vragen uw posts op ons forum te beperken tot Protech producten en Protech gerelateerde informatie.
U begrijpt hiervoor ongetwijfeld de onderliggende reden wel...
PRO Jim zei:Beste Maybe,
Zonder hierover een hele polemiek te willen starten wil ik je dit toch even meegeven. Wij hebben ons Protech forum opgestart om mensen met Protech producten hulp te bieden en om ervaringen te delen met andere gebruikers.
Natuurlijk waarderen wij elk initiatief waarmee je hier constructief bijdraagt en 'als' je dan al eens een Post zet op ons forum over een product van een ander merk dat echt iets speciaal of een absolute meerwaarde biedt, dan kan dat uiteraard...maar we moeten ergens een lijn trekken en als je er echter drie na elkaar zet, die verwijzen naar gelijkaardige producten van andere merken, ja dan sturen wij u een vriendelijk mailtje om te vragen hiermee op te houden...
Anders stel ik voor dat je in de HEMA in Heverlee eens gaat roepen dat de dropjes bij Albert Heijn beter zijn dan de hunne, ik veronderstel dat je dan een gelijkaardige reactie mag verwachten ? Niet ?
Met vriendelijke groeten,
Jim
Protech webmaster