Nieuwe website F3J

Mooi dat de website voor F3J weer in de lucht is. Blij dat Rob zijn schouders er onder wilde zetten. Ziet er netjes uit.
Nu er met zijn allen (als F3Jvliegers) aan werken dat deze verder gevuld en geactualiseerd wordt en blijft.

Willem, Paul, Rob en anderen via andere kanalen, bedankt voor jullie positieve reacties, ik heb met plezier de website gebouwd, met ondersteuning van Willem (Verstralen, webmaster F3RES) waardoor we tot standaardisatie van de websites komen (ook met F5J en F3K).
Wachten is nog op het definitieve wedstrijdschema waar Johan mee bezig is, ik hoop hem binnenkort te kunnen publiceren.
Nog een tip: als je je op de homepage (aan de rechterkant) inschrijft voor het F3J nieuws, krijg je automatisch de nieuw geplaatste berichten op de homepage in je email (na een initiële bevestiging via een link in je email).

Groet, Rob.

• Like
Reactions: jve
Vandaag n paar proefvluchtjes gemaakt.
Vroeg in de middag spoot het omhoog, heerlijk.
bb46e1f8eae70a9b432d43cea3e3a81e.jpg

Zie op de foto dat Rob (V) en Gerrit (GeHe) ook van de partij waren!
Klopt, ik had ze uitgenodigd om naar Vught te komen. Vooral omdat Rob en ik regelmatig contact hadden ivm de website moesten we nodig ff vliegen, ff wat anders dan die website ;-).

Ik zou me moeten schamen als ik deze Xpl1 4000 niet zou herkennen. Heeft mij jaren lang trouw gediend, en is vorig jaar Rob's eigendom geworden.
En die paarse Starlight, daar kijk je ook niet zo snel overheen! :)

• Like
Reactions: jve
Back