er schijnt een 38 grams spreadtow in omloop te zijn:
RC Groups - View Single Post - Polaris "Rudderless DLG"
Bas
Dat is hetzelfde materiaal als waar jouw kielvlak mee gebouwd is en een groot deel van de T3,s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er schijnt een 38 grams spreadtow in omloop te zijn:
RC Groups - View Single Post - Polaris "Rudderless DLG"
Bas
Dat is hetzelfde materiaal als waar jouw kielvlak mee gebouwd is en een groot deel van de T3,s
Alex,
je hebt gelijk (ik was in de veronderstelling dat het Vladimir spreadtow 40 gr/m2 is maar het is inderdaad 38 gr/m2).
Dit weefsel lijkt perfect voor stabilo's en kielvlakken. Het T2 kielvlak wat je ermee gebouwd hebt weegt slechts 5.85 gram en is super stijf vooral op torsie en spiegelglad. De versie onder 60 graden lijkt ook goed toepasbaar voor staartdelen (iets minder stijf op torsie en iets stijver op buiging)
Bas
Bij afname van 100 meter gelukkig maar 67 euro per meter![]()
Bij afname van 100 meter gelukkig maar 67 euro per meter![]()
Wat je hier uit kunt afleiden is dat het aangekondigde 43 grams spreadtow ERG duur wordt. R&G heeft op rcgroups aangegeven dat dit duurder is dan het 64 grams spreadtow.
Bas
Hallo,
Als jullie een gezamelijke bestelling starten ben ik er graag bij! Maar van Christian Borg (Oxeon) heb ik vernomen dat het pas eind zomer/herfst verkrijgbaar is bij R & G. Prijs nog niet bekend.
Kristof,
hoeveel grams is dit weefsel en hoeveel daarvan is het koolstof?
Is het ook in unidirectioneel verkrijgbaar?
P.s. Kun je een stukje meenemen naar Swalmen?
Bas