Nieuwgierig.... vliegt dit ook nog?

• Topicstarter Topicstarter benjamin2004
  • Startdatum Startdatum
Ja en nee. Deze modelletjes hebben geen swash-aansturing. Sturen doe je door de neus een richting op de zetten en dan met het staartpropje de hoek van de hele heli te verstellen ;) Das echt zwaar onhandig (vind ik)...

toch vliegen ze aardig stabiel en zijn leuk speelgoed voor in huis. Het is alleen redelijk kwestbaar....

Je kunt hem wel richting geven maar even op de tafel landen gaat niet.
Je kunt dan beter iets meer uitgeven aan een lamaatje. Die kun je wel 100% besturen en heb je veel meer lol aan. Maarja dat is eigenlijk weer niks voor kids onder de 10.

hoi,
ik heb ook zo`n apparaatje. het hangt mooi stil in de lucht maar de besturing is pet, je denkt dat i de gewenste richting op gaat maar dan plotseling gaat hij toch weer een andere richting uit.
ik heb ook al een motor verbrand maar met behulp van wat donor borstels uit een dvd speler toch weer aan de praat gekregen :)
er staan hier op het forum wat links met een filmpje maar kan die zo snel niet vinden...
groet.

kijk op mijn site

home.kliksafe.nl/avee

ik ben er zeer positief over ik heb er een paar uit japan laten komen dus mail maar als je intresse hebt!

Heb er ook één, vliegt boven verwachting. Sturen is lastig, maar naar een beetje wennen kan ik 'm elke kant op krijgen die ik wil.

De rotorstangen laten alleen af en toe wel tijdens het vliegen los en dan stort die dus mooi neer. Nu is m'n zo'n stangetje gebroken, waarmee lijm je dat? Volgens mij is het van carbon gemaakt erg dun, kan je dat ook ergens los kopen?

Ook ik heb 'm inmiddels gerepareerd en de zender opengedraait en het dingetje compleet opnieuw afgesteld. Nu vliegt die dus super! Kan 'm erg goed stil hangen, rond as fraaien simpel en hij is heen te sturen waar ik wil. Wat een beetje afregelen al niet doet.

Je kunt hem wel richting geven maar even op de tafel landen gaat niet. Je kunt dan beter iets meer uitgeven aan een lamaatje. Die kun je wel 100% besturen en heb je veel meer lol aan. Maarja dat is eigenlijk weer niks voor kids onder de 10.

Even op een tafel landen is dus echt geen probleem, ben blij dat ik niet 100 euro meer aan een lama uitgegeven, kan ik nog iets anders leuks vliegends kopen. Misschien nog een Silverlit X-Rotor erbij, maar daar ben ik nog niet overtuigd van.

Je kunt hem niet vergelijken met de Lama, als je dat toch wilt daag ik je uit wie het snelst van tafel 1 naar tafel 2 kan vliegen en dat 10 keer heen en terug !

hahahha :P . Maar een lama gaat ook niet zo snel hoor, maar wel altijd sneller dan dat speelgoed dingetje.

En met een lama kan je egt wel veeel meer dan dat dingetje. Je moet maar een keer met een lama vliegen, ik denk dat je dan liever met de lama vliegt :wink:

Heb dit dingetje gewoon voor de grap. Heb zelf een hele tijd een DragonFly v2 gevlogen, dus ik hoef niet zo nodig een lama.

Natuurlijk is die niet te vergelijken met een lama, maar hij vliegt best goed voor zo'n klein bedrag. Ik wilde gewoon iets hebben om af en toe binnen mee te vliegen, gewoon voor de lol en daar voldoet dit dingetje prima aan.

Je kunt hem niet vergelijken met de Lama, als je dat toch wilt daag ik je uit wie het snelst van tafel 1 naar tafel 2 kan vliegen en dat 10 keer heen en terug !

Och, ik betwijfel niet dat jij wint, een lama is sneller ongetwijfeld. Maar ik krijg dit dingetje in ieder geval van punt a naar b en terug (heb nog geen 10x geprobeerd), maar ben tot 4 keer gekomen en dat kan jij waarschijnlijk niet zeggen :wink:

Ik vond het gewoon jammer om 150 euro voor een Lama neer te tellen, dus voor mij is dit een grappig alternatief.

Back