Goedendag allen!
Hoop niet dat het erg is dat ik een nieuwe topic hiervoor start...
Ik ben nieuw op dit forum en ook in de modelbouw.
Ik ga de uitdaging aan om zonder enige ervaring de Happy Hunter te gaan bouwen.
Mijn vader heeft een enorme liefde voor zeeslepers en de Happy Hunter is natuurlijk bij uitstek een historisch schip. Nu wordt hij de ouwe baas eind dit jaar 60 en wil ik een zeesleper bouwen geïnspireerd op de Happy Hunter. Doordat ik het schip een gepersonaliseerde naam wil geven, ben ik ook niet gebonden aan een identieke kopie maken. Wel heb ik de tekeningen van dhr Nijenhuis aangeschaft, om zoveel mogelijk die lijn aan te kunnen houden. Ik heb het hout al binnen en morgen komt de figuurzaagmachine.
Alle tips, tricks, handleidingen etc kan ik gebruiken!
Dus ik hoor graag wat de aan en afraders zijn.
Alvast dank voor de tips.
Uitdaging genoeg.
Groet Mart
Hoop niet dat het erg is dat ik een nieuwe topic hiervoor start...
Ik ben nieuw op dit forum en ook in de modelbouw.
Ik ga de uitdaging aan om zonder enige ervaring de Happy Hunter te gaan bouwen.
Mijn vader heeft een enorme liefde voor zeeslepers en de Happy Hunter is natuurlijk bij uitstek een historisch schip. Nu wordt hij de ouwe baas eind dit jaar 60 en wil ik een zeesleper bouwen geïnspireerd op de Happy Hunter. Doordat ik het schip een gepersonaliseerde naam wil geven, ben ik ook niet gebonden aan een identieke kopie maken. Wel heb ik de tekeningen van dhr Nijenhuis aangeschaft, om zoveel mogelijk die lijn aan te kunnen houden. Ik heb het hout al binnen en morgen komt de figuurzaagmachine.
Alle tips, tricks, handleidingen etc kan ik gebruiken!
Dus ik hoor graag wat de aan en afraders zijn.
Alvast dank voor de tips.
Uitdaging genoeg.
Groet Mart