Nieuws van Tamiya

een dieplader waar Carson al een jaar zegt "nog niet leverbaar"
er heeft op de site eerst een foto van het orgineel gestaan.

Robert

Die stond er inderdaad op.
En in het foldertje wat in verschillende modelbouw winkels ligt, staat er onder het plaatje dat het een foto van de echte trailer is.
Ik dacht dat de prijs rond de 450 zat, maar weet ik niet zeker meer

wat ik uit het geruchten circuit gehoord heb wordt het ook dit jaar nog niets...

fabrikant schijnt niet mee te werken.

hallo
die carson linde heftruck lijkt veel op de robbe linde heftruck,
maar die dieplader zal denk ik toch wel doorgaan,anders hadden ze de aankondiging en foto van model wel weg gehaald,
de dieplader zal zeer zeker niet misstaan achter een man(schaalmodel)
mvg markioo

hallo
maar die dieplader zal denk ik toch wel doorgaan,anders hadden ze de aankondiging en foto van model wel weg gehaald,
mvg markioo

Hallo Marco,

De heftruck is gewoon een kopie van de Dickie heftruck, die voorzien is van een 2.4 Ghz ontvange met zender.

hallo
mvg markioo

Piet heeft gelijk hij lijkt niet op die van robbe maar van dicky

hier de dicky
P1010903.jpg

hier de robbe (de gele weet ik nie wat voor merk)
P1010904.jpg

en de MAN jammer dat hij weer zo lang is net als de R620 zo past het weer niet mooi achtr de koeltrailer enz enz

Maar hij komt wel in de in de vezameling ff inkorten een voorloper ervan bouwen en dan voor de menkhoff tautliner

hallo
icon10.gif

tja helaas moet ik toegeven dat jullie gelijk hebben:worship:,snik snik:-D:worship::worship::worship::rolleyes::o
oeps :worship::worship::worship:sorry smiley te veel en krijg het niet weg
mvg markioo

Volgens Vincent van Carson/Dickie Tamiya Duitsland is de MAN volgende maand al leverbaar, ik kan nie wachten.

Mischien leverbaar in Stellamodels.
De datum waarop ie in NL leverbaar is, is waarschijnlijk idioot veel later.

hallo cheeta
bedankt voor het spitten/info,
ik houd niet zo van mannen,wel vrouwen,
maar deze spreekt me echt wel aan,
helemaal als de carson 3-asser dieplader uit is en hier achter plak,
mvg markioo

Ja hij ziet er strak uit. Wie zal de eerste zijn op dit forum!!!
In iedergeval veel bouw plezier.

Hallo allemaal,

Ik moet eerlijk toegeven dat de modellen van Tamiya er steeds beter en proffessioneler er uit gaan zien !!

De Scanis was al een hele verbetering ten opzichte van de rest.

Maar deze MAN is nog veel beter en ik vind hem er zelfs beter uitzien dan de MAN van Wedico.

Wedico is de laatste tijd een beetje stil blijven staan, wat wel erg jammer is !!

Dus heren Tamiya modelbouwers, jullie hebben er weer een heel mooi model bij !!

Nu alleen nog eens een lijn fraaie "Europese" trailers, in plaats van de lelijke Amerikaanse dingen.

dat heeft tamiya uitbesteed aan carson (veroma).

denk ook niet dat ze daar nog echt wat mee zullen gaan doen.
ze hebben de koeltrailer gemaakt en daarmee is het denk ik voorlopig klaar.

verwacht dit jaar eigenlijk geen echte truck nieuwtjes meer. Misschien nog een nieuwe geluidset maar dat zijn maar geruchten her en der.

enigste wat mij opviel is de kier tussen bumper en spatbord.. viel me al eerder op bij de witte maar ook deze zwarte heeft het.
mogelijk een pre productie fout? maar anders zullen we al gelijk wat te verbouwen hebben aan deze truck *zal toch al gebeuren met de ideeen die ik heb*

300056325_03-1.jpg

Back