Nieuwtjes

Oscar

verslagschrijvers
Misschien wel interessant om allerlei handige of juist onzinnige nieuwtjes te bundelen in een draadje.

3RAC-MHS004BU_c.jpg

bijvoorbeeld deze van 3 racing.

3RAC-MHS004BU.jpg

3RAC-MHS005GO.jpg

Ball end remover:
ST006P.jpg

ST006_c.jpg

Misschien even het nieuwe chassis van Tamiya toelichten

tamiya_direct_drive.jpg

Lijkt me wel iets leuks om mee te rijden. De agresiviteit van de F103 onder
een touringwagen 8) Kzie het volledig zitten!

rebirth van de f103! in touringvorm... me want! :Fade-color
zie ook http://www.rcworld.ch/neueprojekte.asp?id=2584

nieuw is ook het carpet jack smeermiddel van corally, speciaal voor tapijt
13790_small.jpg

All new CARPET JACK tire additive available now!
The all new TC-4 CARPET JACK odorless tire additive (#13090) is specially formulated by Team Corally to provide MAXIMUM GRIP for rubber tires on carpet tracks. It has already shown its potential during the recent big international events where Marc Fischer and Simo Ahoniemi used Carpet Jack with great result. This is the MUST-HAVE tire additive for the 2006 indoor season. It comes in the traditional large can (150ml) with brush for easy application

Ik wil niemand z'n plezier bederven, maar ik vindt het "draadje" tussen "nieuwtjes" en "reklame-maken" wel "heel erg dun"!!!

m.vr.gr. Per

ik ben het daar niet helemaal met je eens, aangezien wij dus geen van allen verbonden zijn aan een bepaald merk/bedrijf zal ik dat geen reclame noemen...
ik zeg het omdat ik er zelf enthousiast over ben, ben dagelijks aan het rondkijken naar nieuws over diverse dingen.. dat ik dat post vind ik geen aansporing voor iemand om dat aan te schaffen.

Die 3 Racing koeldingen met ventilator zijn maar van bagger kwaliteit. Ze gaan heel snel kapot die ventilatoren en werken ook niet echt lekker.....

Robert en een aantal andere hebben via EBay er 1 gescoord maar je kan beter iets anders zoeken om te koelen. Robert had hem na 1 dag op Ede al kapot.

Misschien niet zo'n klein nieuwtje :lol: :

xray_m18mt_b.jpg

The new XRAY M18MT is a lightweight high performance 4x4 micro monster truck capable of handling all that you can find for it.

Race it. Jump it. Climb it. Crush it. With the one and only M18MT. From XRAY . . . of course. The unique well thought out design uses 8 oil filled shocks for increased control and 30% larger tyres than standard truck tyres with a traditional monster tread pattern that help you crush and climb all that dares to challenge the M18MT.

Main features:
• 1/18 professional 4WD high load shaft driven micro monster truck
• Maximum efficiency drive train includes 20 high-speed ball bearings
• Fully independent front and rear suspension
• Maximum suspension up travel
• 8x oil-filled coil-over shocks
• Servo saver included
• Adjustable turnbuckles
• Front and rear adjustable ball differentials
• Adjustable shock position for damping adjustment
• Easily adjustable motor mount
• Chassis accommodates 5, 6 or 7 cell battery packs
• Extensive line of micro electronics and optional parts from XRAY
Hij zit er wel dodelijk uit :P

Damn 8O 8O 8O 8O die wil ik !!!!!!!! die ziet er te geil uit 8O 8O hoe duur is die en waar kan je hem krijgen wat #$%@& (censuur) mooi ding echt heeeeeeel erg gaaf en zeker met die wrede escalade body en die mega banden en 8 shocks 8) :D :D echt een gave M18MT.

Inderdaad een vette bak :D
Zijn eral prijzen bekent :oops:

heel even :offtopic: (vraagje voor Robert)

Ik heb inmiddels in 5 minuten tijd mijn account 2 keer moeten activeren.
Wat gaat er hier fout :?

Pasqual zei:
Die 3 Racing koeldingen met ventilator zijn maar van bagger kwaliteit. Ze gaan heel snel kapot die ventilatoren en werken ook niet echt lekker.....

Robert en een aantal andere hebben via EBay er 1 gescoord maar je kan beter iets anders zoeken om te koelen. Robert had hem na 1 dag op Ede al kapot.

Klopt, De ventilator draaid op je Ontvanger spanning zeer matig. op de accu draaide hij beter. Na 1 dag racen was er al een blad van de ven afgeslagen de 2 de keer was de hele kop afgebroken.. Ook past de "alu clip" niet lekker op de motor hij zit te hoog. normale 'clips' zijn lager..

Kortom afradertje als je het mij vraagt

Groet Robert

Robert K zei:
Na 1 dag racen was er al een blad van de ven afgeslagen......
.....Kortom afradertje als je het mij vraagt

Groet Robert

prachtige woordspeling !!!
een radertje eraf; aan afradertje :lol: hemels :lol:

Leuk topic! 8)

Die ball remover lijkt me erg handig,soms beschadig je hem als je met een tang doet. :)

Die xray m18mt ziet er ook zeer vetjes uit. Prijs zou wel ongeveer zijn als de m18t.

Die tamiya ziet er ook bruut uit. 8) Zal ook wel wat kosten...

Cees

Ik denk dat die MT iets duurder is. Dubbele Shocktower, 2x zoveel olie shocks, grotere banden. Ik gok em op 140 euro barebone, en 220 euro met powerpack. Dit is de micro truck waar ik op aan et wachten ben. Volgens mij is dat een mega leuk speeltje met een dikke mamba brushless erin.

cooper zei:
Cees van de Vendel zei:
Die ball remover lijkt me erg handig,soms beschadig je hem als je met een tang doet. :)
dat vind ik nu het idiootste van allemaal man :D kost waarschijnlijk nog eens €20

Makkelijk zelf te maken met een beetje epoxy ofzo en kost je niet zo veel dan. Zelfde als een stukje gereedschap om je diff te testen op het slippen. Deze is ook makkelijk zelf te maken.

Pasqual zei:
cooper zei:
Cees van de Vendel zei:
dat vind ik nu het idiootste van allemaal man :D kost waarschijnlijk nog eens €20

Makkelijk zelf te maken met een beetje epoxy ofzo en kost je niet zo veel dan. Zelfde als een stukje gereedschap om je diff te testen op het slippen. Deze is ook makkelijk zelf te maken.

Je zal het nooit zo precies en mooi hebben dan als je het koopt...

Dan bespaar ik liever dat geklooi ermee dan koop ik liever zo'n ding. :wink:

Edit door erik: subtiele verandering in taalgebruik.

Pasqual zei:
cooper zei:
Cees van de Vendel zei:

Pinset in je diff-output's plaatsen... net zo makkelijk

En ik zie het probleem van een punttang niet? als je gewoon secuur bent beschadig je je ball grippa's niet.

Groet Robert

Back