Nieuwtjes

Is hij een pro, misschien niet... Maar hij heeft wel alle major buggies gehad of nog steeds... Ik denk dat hij wel een viable vergelijking kan scheppen...

En als jij een pro buggy reider kent... misschien dat je mee kan helpen...

:ontopic: discusiëren over buggies moet maar in het daarvoor bestemde gedeelte. Dit gaat over nieuwtjes...

Is hij een pro, misschien niet... Maar hij heeft wel alle major buggies gehad of nog steeds... Ik denk dat hij wel een viable vergelijking kan scheppen...

En als jij een pro buggy reider kent... misschien dat je mee kan helpen...

major buggies ? wat is dat?
viable vergelijking ? wat is dat?

een pro buggy rijder ken ik niet persoonlijk maar naar iedereen kan een PM gestuurd worden toch?

Pre- productie foto's van de nieuwe corally Formule 1. Ziet er wederom zeer solide uit.

bron: moosi master

Laatst bewerkt:
dat gaat niet lukken denk ik. Het heeft de nieuwe motorpod, boven en onderplaten, zijlinks en het chassis is van carbon..

Je kunt zowel stickpack als saddles rijden.

Ziet er wel gaaf uit alleen vind ik nog steeds die dynamic strut voorkant niet op een F1 passen. Als de kap erop zit ziet het er niet uit...

Niet echt duidelijk, maar zo ziet dat er uit.

file.php

Misschien weer eens wat leven inblazen, er zijn toch heus wel leuke nieuwtjes......

Bijvoorbeeld dit:

Spec-R R1

SPR-R1TC1_xl.jpg

Vooral de prijs is zeer interessant: 299 Euro in Nederland

En nog interessanter misschien, de Spec-R S1

SPR_S1TC_1xl.jpg

Zou rond de 120 Euro moeten kosten!!

De eerste gebruikerservaringen zijn goed....ben heel benieuwd, misschien wel leuk voor het NK 2013!!

Back