nikko-laders

Een forum is er om elkaar te helpen. Als ik een prive bericht stuur dat ik de TS kan helpen met een nieuwe lader die hij voor nop mag hebben van mij is dat iets wat tussen mij en de ts is en wat niet het gehele forum aan gaat vind ik.

Dus stuur je 'm een pb'tje, wat absoluut loffelijk is. Aangezien dat tussen jou en de draadstarter is en dus niet het gehele forum aangaat (zoals je zelf al terecht opmerkt) is het zinloos en daardoor ook ongewenst om dit op het forum te melden.

Er heerst hier zo'n dictatuur dat alles EXACT op jullie manier moet dat er geen lol meer aan is.
Er heerst hier geen dictatuur, er zijn wél goede gewoonten en ook forumregels. Ron van Sommeren wijst er (met goede bedoelingen) op, dat je in je profiel pb's kunt instellen en dat wordt 'm hoogst kwalijk genomen. Zoiets vraagt dan uiteraard om vervelender reacties en die krijg je dan ook.

Om JULLIE te plezieren is dit mijn laatste bericht geweest hier op het forum.

Hiermee doe je niemand een plezier, je pest alleen jezelf.

En persoonlijk heb ik er niets tegen dat er gemeld wordt dat er via pb verder gewerkt wordt aan het probleem. Ik begrijp ieders intentie en ik denk dat een beetje ruimte in ieders manier van opvatten welkom zou zijn.

Dan kunnen we gezamenlijk verder en hoeven mensen zich ook niet af te melden. Waar natuurlijk ook weer wat over te zeggen is. Hopelijk kan een moderator in deze topic de juiste keuzes maken.

Heren,

Ik ben nieuw op het forum en weet nog niet hoe het allemaal werkt
Maar ik had eerst op een pb gereageerd en toen pas op het forum
Het was niet mijn bedoeling het forum te vervuilen .
Maar ik wist niet dat er automatisch een berichtje bij iemand kwam die je een pb stuurt

Sorry,sorry ,sorry

Dus val aub niemand aan behalve mij ,het was mijn "fout"
Dus blijf lief voor elkaar

Groeten fonzie

Back