Nikko Skywatcher: FAQ + ombouwtutorial! 2de filmpje!

Nog steeds niet gevlogen met 3s. (ook niet buiten)
nog geen tijd gehad. (moet steeds logo's maken enzo ;) :P )

ok alleerst bedankt om van een skywatcher toch nog wat leuks te maken. Mixerboard en gyro tweedehands gekocht en alles in elkaar gezet. Moet zeggen, valt niets tegen. Het komt echt van de grond en het is bestuurbaarder. Vraag me alleen af of een Hummingbird ook dat zwabberige stuurgevoel heeft, want ja nu ik de smaak te pakken heb wil ik meer. En ik heb wat geklooit met mijn robbe fc18 h1 prog voor heli's maar de gewone 4 kanaals instelling van zender werkt toch beter, of heeft iemand hints.

Dat zwabberige gestuur komt van jou zelf. De heli reageert namelijk heel traag op jouw tegensturen.
Daardoor sturen beginners veel te veel en zwabbert de heli van de ene kant van de kamer naar de andere kant.

Stuur dus heel relaxed. Gaat hij een kant op even tegen sturen en stick weer in het midden.
Op een gegeven moment leer je al tegen te sturen nog voordat de heli een kant op wilt.

De Skywacher is wat trager qua besturing dan een h
Hummingbird. Dit komt omdat de bladen van de Skywatcher meer pitch hebben en dus langzamer draaien.

Collegae!

Volgende week in het programma 'Keuringsdienst Van Waarde' (30 november, plm. 21.25, Nederland 3): de Nikko Skywatcher.

Ben benieuwd naar hun bevindingen . . . :?

jan brilman

Een kranteknipsel uit Het Parool van di 26-10-05:
afb11420.jpg

afb11421.jpg

het is dat het door absoluute newbe's geschreven is en getest is maar gelukig is het ook nog eens waar alleen de uitleg klopt niet echt

In de Gelderlander (weet niet zkr of het die krant was) stond ook een test met de skywatcher... Ze lieten een gevorderde piloot met de skywatcher vliegen GING DUS NIET!
rapport cijfer een 3 :P

nou de heletijd crash net zo als altijd volgend de week weer kijken
en dan valt het zinnetje ff goed heel afstellen
waarom doen ze dat dan niet voor de kinderen in de fabriek

:offtopic:

En zo komen we en passant ook nog het eea. te weten over de omstandigheden waaronder een hoop rommel, waarmee sommigen onder ons hun kindjes proberen blij te maken, geproduceerd wordt . . .

:ontopic:

Ik ben wel benieuwd volgens welke procedure, en wie dat dan doen, dit nou tot speelgoed van het jaar gekozen is . . .

Merkwaardig. :?

Wordt vervolgd! :wink:

jan

Michel in dat filmpje van je had jij hem zkr niet afgesteld.. :wink:

Ik (had) de Skywatcher mij is het 1 keer gelukt om hem echt stil in de lucht te houden..Verder alleen maar opstijgen en hij gaat zelf een kant op.. Toen was hij stuk heb hem terug gebracht..En zelfs winst gemaakt had hem gekocht voor 75,- (bij Makro) heb hem terug gebracht en kreeg 100,- honderd euro.. :lol:

Back