nikko sprintmotor

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
dat ik tt01 moest kopen is me al 10 aangeraden
maar ik wil eerst mijn nikko tip top maken en dan meteen sparen voor een goeie electro off road een rustler of een bonzer.

Ik wist helemaal niet dat er aparte motors voor 2wd en 4wd zijn.
Ik zou ook niets doen aan die nikko.
Als je hem sneller maakt, is hij ook sneller kapot.
Die tt-01 is een goede en goedekope auto,
Heb zelf kyosho tf-5 top auto maar wel een stuk duurder dan de tt-01.
En de traxxas rustler is ook een top auto.

groeten, wesley

ja maar de helft van jullie heb het over tto1 kopen maar die wil ik helemaal NIET (sowieso off road) en electro
maar wat ik zal doen mijn nikko sneller laten lopen en betere lader en dan money sparen voor een goeie rc auto.
maar gaat die 4wd motor nou passen en gaat dat werken ??

Ik zou het even aan de service-afdeling van Nikko vragen als ik jou was :rolleyes:
Tip: we zitten hier op een modelbouwforum. Er zullen hier weinig mensen zijn die je kunnen adviseren m.b.t. Nikko-auto's
(ik wilde eigenlijk "speelgoed" zeggen, maar ga ik waarschijnlijk op iemands tenen staan)

Die Sprint motor is best een aardige upgrade tov. de standaard motor.

En heren, niet te veel minachting voor de 1:14 evolution, het is een volwaardige bestuurbare auto met een proportionele besturing. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat er leuke dingen mee te doen is.

Inderdaad is nikko evolution een hele goeie auto want standaard is de nikko even snel of zelf sneller dan de TT-01!!

De 4wd nikko is zover ik weet 1:10 en de 2wd 1:14 dus ik zou wel gewoon de 2wd sprintmotor nemen.

En sneller laders heb je niet voor de moderne accu's Google Afbeeldingen resultaat voor http://static.marktplaza.nl/images/1/40/7750040.jpg

En als je nog accu's of een lader zoekt heb ik die nog wel voor je liggen, niet nieuw meer maar daar is de prijs dan ook naar.

Laatst bewerkt door een moderator:
maar mijn nikko is 1/10 2wd
ik heb al geprobeerd de motor eruit te halen alleen dat lukt niet :(

dan moet je die body steun eraf halen en dan die schroeven die aan de zijkant zitten volgens mij 3 eruit draaien en dan is hij er zo uit als ik het goed heb.

gr.

robert

heb ik al gedaan alleen dan moet ik meer uit elkaar halen ik maak morgen of zo wel foto`s

hier een foto
6gx0d3.jpg

heb jij dan ook een nikko super evolution en deze foto`s zijn van de rechterkant genomen

Back