[nikko] Subaru Impreza

• Topicstarter Topicstarter Dennie
  • Startdatum Startdatum
Zucht.. Nuja, kijk naar zijn leeftijd en de rest van zijn posts en je weet meteen dat je de posts van Kasper123 niet al te serieus moet nemen...

ik heb ook zo autotje gehad maar die is verkeerd terecht gekomen (onder en auto)
kwam door de singaal.
dus er kan wel eits aan kapot :wink:

je kan er michien wel wat aan tune met neon ofso :wink:

mzzl

ik heb 2 nikko evolution en ga nu profesioneler (huhuum) verder met tt-01

voor mensen die nog een complete subaru impreza willen kopen (voor onderdelen/racen/?kampvuurtje?) heb ik er nog 1ntje thuis liggen. wel geupgrade met, sprint motor (gewone motor zit er bij) banden met profiel (slick banden zitten er ook bij) en "gepimped" met k&n stickers. mensen met interesse???

voor mensen die nog een complete subaru impreza willen kopen (voor onderdelen/racen/?kampvuurtje?) heb ik er nog 1ntje thuis liggen. wel geupgrade met, sprint motor (gewone motor zit er bij) banden met profiel (slick banden zitten er ook bij) en "gepimped" met k&n stickers. mensen met interesse???
kijk wanneer de vorige post geplaatst is;)

Heb ik net een heel verhaal lopen typen over mijn Nikko ervaringen (kwartier over bezig) druk ik op het verkeerde knopje = tekst weg...
Maarja, de mijne doet het nog steeds met een kapotte versnellingsbak, gescheurd chassis, kapotte accubak, scheve bumper, gebroken vering en een schakelaar die bij [ON] uit staat en bij [OFF] aan.
Gek genoeg doet hij het nog steeds.
Hij heeft een crash meegemaakt waarbij hij fullspeed tegen een muur op reed, maar hij doet het nog steeds. Hij heeft een jump meegemaakt waarbij hij zijn vering brak, maar hij doet het nog steeds. Hij is meerdere malen over de kop geslagen, maar hij doet het nog steeds. Hij is meerdere keren overreden door een andere RC auto, maar hij doet het nog steeds.
Hij is ooit een vuurwerkslachtoffer geweest, máár hij doe...... [Raad de rest zelf maar]

Back