Nine eagle Bravo III

• Topicstarter Topicstarter bij
  • Startdatum Startdatum
B

bij

Guest
beste forumleden,

mijn zoon heeft een nine eagle bravo III gekocht. De verkoper vertelde dat dit een semi professioneel model is en dat je diverse zaken kunt instellen. Voordat hij ze verkoopt stelt hij ze af en test de helicopters.
Ik heb gezien dat in HongKong deze helicopters veel goedkoper te krijgen zijn. Maar ja als je weet wat je moet en kunt instellen heb je er niet zo veel aan.
Daarom mijn vraag wat moet je zoal afstellen aan een nieuwe Nine Eagle bravo III en kun je dit gemakkelijk zelf. Ik vind het leuk om zamen met mijn zoon te vliegen en overweeg een nine eagle te kopen in HongKong vandaar mijn vraag.

Gertjan

beste forumleden,

mijn zoon heeft een nine eagle bravo III gekocht. De verkoper vertelde dat dit een semi professioneel model is en dat je diverse zaken kunt instellen. Voordat hij ze verkoopt stelt hij ze af en test de helicopters.
Ik heb gezien dat in HongKong deze helicopters veel goedkoper te krijgen zijn. Maar ja als je weet wat je moet en kunt instellen heb je er niet zo veel aan.
Daarom mijn vraag wat moet je zoal afstellen aan een nieuwe Nine Eagle bravo III en kun je dit gemakkelijk zelf. Ik vind het leuk om zamen met mijn zoon te vliegen en overweeg een nine eagle te kopen in HongKong vandaar mijn vraag.

Gertjan
Let wel dat zo goed als alle nine eagles heli's van hk niet meer naar europa verzonden mogen worden.
Mvg Wes.

We zullen dan maar niet vragen waar je dat gekocht hebt....:rolleyes:

(serieus, niet vermelden hier, dat is winkelbespreking en dat mag niet.... maar het geeft wel aan dat je niet echt goed voorgelicht bent)

In principe bestan er geen "professionele" heli's want hoe duur en technisch perfect ook, het is en blijft hobbymateriaal of wel big boys toys.

Slechts de enkele specifieke camera-heli die sommige fabrikanten leveren, kun je als professioneel beschouwen, maar die kosten ook gelijk meerdere duizenden euro's.

Groet, Bert

Let wel dat zo goed als alle nine eagles heli's van hk niet meer naar europa verzonden mogen worden.
Mvg Wes.

bedankt alvast voor de reacties. Maar Wes wat bedoel je met nine eagles van hk?

Gertjan

Sinds een paar dagen ook in het bezit van zo'n heli-tje.
Leuk aparaat vliegt heel leuk.
Probeer samen met mijn zoon ding onder kontrole te krijgen.
Na de vierde vlucht gaf de motor al op. Halve cockpit gesloopt om erbij te kunnen.
Dus weer terug naar de plaatselijke modelbouwwinkelier en die heeft er een ander motortje in gestopt. Ander cockpit kapje erbij en vliegen maar.
Volgens mij is een voordeel van dit vliegapparaat dat er heel veel onderdelen van te bestellen zijn.

En o ja Brutus of Bert. Ik heb altijd gezegd dat ik het bij modelvliegtuigen hield.
Het is mij dus niet gelukt.
Ach ja is dit in plaats van het vuurwerk.
Misschien heb ik nog een lesje nodig Brutus.

Groeten van Karl.

Back