Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De eerste keer heb ik een nieuwe main shaft (dan puur het bovenste deel, de CF buis slijt niet echt) geplaatst, en was het meteen weg.
OK, ik dacht eerst dat je de as bedoelde maar het ging dus om de rotorkop.
Hallo beste,@bovenstaande
Ben ik het totaal niet mee eens...!
Tuurlijk, er kan van alles stuk gaan...ook bij mij is dit het geval (tailboom, landings kit, canopy en flybar) maar ik laat alles uit het verre oosten kopen en heb nu voor circa 2 tientjes bijna alles op voorraad.
Maar de heli is natuurlijk is natuurlijk geheel afhankelijk van de persoon die de zender in handen heeft....en iedere schade was dan ook geheel mijn fout...
Mbt het tegensturen: goed trimmen.
En ja, soms moet je compenseren maar ik gok dat dit "normaal" is.
Voor de rest is het een super heli om (buiten) mee te vliegen en ik denk voor mij een prima mogelijkheid om te oefenen voor de volgende stap (een micro CP).
Hallo beste,
Jij gokt dat het tegensturen normaal is,en dat is het ook,tenminste bij de Nine Eagles Solo Pro.Ik vlieg met walkera cb100,walkera Ufly,Blade 120 sr en KDS 450s en geen van deze helicopters hebben dit vervelende tegensturen.
Ik wil je ook verwittigen dat de Nine Eagles Solo Pro absoluut geen goede voorbereiding is om met een CP te beginnen.Als je dat echt verwacht ga je toch serieus verschieten.
Gr Raymond
Ik wil je ook verwittigen dat de Nine Eagles Solo Pro absoluut geen goede voorbereiding is om met een CP te beginnen.
Met een solo pro kan je je prima voorbereiden op het echte werk
@ hey Jelleeee,
ja je was wel het belangrijkste van de combinatie vergeten hee.Een goede simulator is 10 keer beter om te leren dan een Nine Eagles.Maar zelfs dan nog is de eerste keer met een CP van de grond gaan een heel grote stap na de NE.
Groetjes,
Raymond
...de verkoper, hij had wat verkeerde afstellingen geconstateerd, een verbogen link van servo naar swash en een defect aan de originele swash.
Hij heeft eea gerepareerd en stuurt nu het geheel zonder kosten retour!
Ook al is het eigenlijk niet toegestaan, deze mate van klantvriendelijkheid wil ik toch met naam benoemen, dus bij deze: Serge van albatros.ws nogmaals mijn dank voor alle geduld en hulp!!
Vraagje (waar ik het antwoord denk ik al op weet...)
Via marktplaats wat onderdelen gekocht (en een complete heli die super werkt). Bij die onderdelen zaten ook 2 "halve heli's", d.w.z de receiver met nog wat onderdelen.
1: van die 2 doet helemaal niets als ik de lipo aansluit... Receiver dood?
2: bij de andere begint de startmotor meteen te draaien als ik de lipo aansluit, ook als ik een andere tail monteer. Receiver ook dood??
Had gehoopt buiten de complete set ook een receiver "op voorraad" te krijgen uit de ondelen, zit dat er nog in denken jullie?