nine eagles solo pro ( fabrieksfout of niet )

• Topicstarter Topicstarter beer75
  • Startdatum Startdatum
Als USER:

Idd klant-onviendelijk..

Ik ging er NOOIT meer heen...

Ik bestelde onlangs 10 dragonfly-heli's in China. Na 1,5 maand aangekomen, en 10 euro bijbetaald aan douane. Nu komt het : àlle 10 defekt!
Mails-foto's-filmpjes naar leverancier : niéts hielp, ik mag ze retourneren op eigen kosten naar china! Ik vermeld geen naam van een winkel, want dat mag hier niet, maar het is (in) HK (Hong-Kong)....

Mijn eigen hofleverancier vliegt al de kleine heli's voor...

Die controleren dus inderdaad werkelijk iedere heli voor hij de deur uit gaat.
Als ze niet hebben voorgevlogen, weet je dus niet of het vooraf zo was ja of nee.

ga er eerst eens langs, voor hetzelfde geld pakken ze een soldeerbout, zetten het draadje vast en geven ze hem zo weer mee.

Ik kan me voorstellen dat een winkelier erg veel verhalen te horen krijgt, ook veel van kwaadbedoelende klanten, waar de eerlijke mensen dan onder lijden
onder het mom: die gebroken as en versleten motor zat zo in de doos.. Die schrappen op het kapje ook, hij lag 2 weken als cadeautje onder de kerstboom, dus nooit mee gevlogen

Mail is altijd een beetje kritisch, 1 verkeerd woord erin en je kan wat over de toeren raken, terwijl ze het misschien goed bedoelen.
Ga ff langs, wie weet..

Mijn eigen hofleverancier vliegt al de kleine heli's voor...

Die controleren dus inderdaad werkelijk iedere heli voor hij de deur uit gaat.
Als ze niet hebben voorgevlogen, weet je dus niet of het vooraf zo was ja of nee.

ga er eerst eens langs, voor hetzelfde geld pakken ze een soldeerbout, zetten het draadje vast en geven ze hem zo weer mee.

Ik kan me voorstellen dat een winkelier erg veel verhalen te horen krijgt, ook veel van kwaadbedoelende klanten, waar de eerlijke mensen dan onder lijden
onder het mom: die gebroken as en versleten motor zat zo in de doos.. Die schrappen op het kapje ook, hij lag 2 weken als cadeautje onder de kerstboom, dus nooit mee gevlogen

Mail is altijd een beetje kritisch, 1 verkeerd woord erin en je kan wat over de toeren raken, terwijl ze het misschien goed bedoelen.
Ga ff langs, wie weet..

Sluit ik me bij aan.

Het lage drempel gevoel die heden ten dage in deze hobby hoogtij viert juig ik enerzijds toe maar aan de andere kant heb je ook mensen die gewoon niet weten waar ze mee bezig zijn. Dit is de keerzijde waardoor menig winkelier gewoon "groen" komt van zoveel geklooi dat de diehards af en toe in de regen worden gezet, het kaf en het koren...

Terug gaan en je zaak motiveren, komt je het verste mee.

Stevo

Ik weet nog dat mijn Solo Pro dit euvel ook had. De lipo drukt in sommige gevallen tegen dat aansluitpuntje aan. Dan kan dat draadje loskomen..

ondanks dat er geen namen genoemd worden volgens mij.....
Dit soort geschillen moet je toch echt met de betreffende winkelier opnemen.
Dit forum is geen helpdesk voor winkel problemen, niemand incl. het forum kan daar iets aan doen en dit is voornamelijk een technisch forum, sleutelen, bouwen en vliegen.
Lees de regels, ...geen winkelbesprekingen.....

Als je tips wilt hebben over het solderen van dat draadje dan kan je hier uiteraard wel weer prima verder ;).

Groetjes Eric

Back