Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ThanxHa,ha, jullie vliegen tenminste nog echt.
Ik crash alleen maar ; gelukkig met de simulator.
Zelfs FMS is moeilijker dan ik had gedacht.
Denk dat ik zelfs met de simulator zo'n trainingsonderstel nodig heb
Heb trouwens vandaag een Solo (dus niet de Pro) gezien onder de naam Merlin. Zwarte canopy, zelfde besturing er bij.
Kennelijk worden de Nine Eagle porducten ook onder ander namen verkocht.
Wel mooi dat RcKIX tijd heeft om de ontwikkelingen te volgen en te reageren met tips.
Ben eigenlijk wel benieuwd of het landingsgestel van de Blade MCX of MSR niet onder de Solo Pro past? Misschien met een aanpassing?
Ik heb 1 pootje van de skid gebroken maar heb hem gelijmt met 2 componentenlijm en het zit weer stevig vast.
Ik heb ook gebroken pootjes
Misschien beheers jij de kunst van het landen iets beter....
@Marco,
een HK450? Heb je de Walkera 4#3b al onder de knie? Ik heb inmiddels twee Solo Pro's gekocht en ze vliegen geweldig! Zes accus (en een beetje secondenlijm bij de hand voor het onderstel) en ik kan uren vliegen. Ik heb bij de bestelling direct diverse skids, motoren, staarten, etc. besteld, maar het meeste zit nog in de doos. Beetje schilderen met autolak van Halfords: net echt! Ik vlieg met de Solo Pro beter dan met de simulator... En zeker beter dan met de 4#3b; dat is me nooit gelukt.
Arjan